Skip to main content

Snapchat, söylentilere göre; markalara video, haber ve reklamlara yer vermeleri için bir hizmet sunmayı planlıyor

Snapchat, yeni neslin beğenisini kazanmış durumda. Peki, genç kitleyle kurulan bu engagement’ı paraya çevirebilir mi?

Wall Street Journal’ın haberine göre; startup, Snapchat Discovery’i sunmak üzere görüşme halinde.

Snapchat Discovery, medya şirketleri ve markalarla iş birliği yaparak; video içerik ve reklamlara yer verecek bir hizmet.

The Next Web’de (TNW) yer alan habere göre; Snapchat bu özelliğini Kasım ayında sunmayı planlıyor.

Sunulacak yeni platformda medyayı görüntülemek üzere aynı etkileşim türünü yani ekranda parmağınızı basılı tutmanız gerekiyor.
Yalnız bu kez durum farklı. İçeriğin, kullanıcı odaklı fotoğraf ve video yerine bir makale ya da TV programı olması bekleniyor.

Bugüne kadar Snapchat, kullanıcı sayısını artırmaya odaklı bir çalışma sergiledi. Ancak şirket, yeni gelir modellerini benimsemeye hazır görünüyor. Multi milyarlık değerini korumak istiyorsa; Snapchat’in canlı bir iş modelini göz önünde bulundurması gerekiyor.

Kaynak: The Next Web, Wall Street Journal

Fotoğraf: Mashable