Segmentify, BUBA’dan yatırım aldı

Büyük veri ve gerçek zamanlı operasyonel zekâ üzerine çözümler geliştiren Segmentify, 530 bin TL değerinde yatırım aldı

İŞ DÜNYASI
DigitalAge, 09.01.2015 - 15:42

Büyük veri ve gerçek zamanlı operasyonel zekâ (Real-time Operational Intelligence) üzerine çözümler geliştiren Infoowl’un spin-off girişimi Segmentify, BÜMED Business Angels’dan (BUBA) aldığı yatırımla küresel pazara açılmaya hazırlanıyor.

Barış Yurduseven, Murat Soysal, Yavuz Gökırmak ve Ergin Eroğlu tarafından İngiltere merkezli kurulan spin-off girişime, toplam 530 bin TL değerinde ayni ve nakdi destek sağlayan BUBA, Segmentify’ın Türkiye pazarındaki konumunu güçlendirmek amacıyla da yeni satış kanalları yaratarak girişime destek oluyor.

Bulut servis modeliyle hizmet veren Segmentify, internet sitesi sahiplerinin ziyaretçi davranış analizlerini (Click Stream Analysis) hızlı ve kolay bir şekilde yapabilmelerini, kişiye özel içerikler ve teklifler sunabilmelerini ve böylelikle gelirlerini artırmalarını sağlıyor.

YORUM YAZ

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız !

YORUMLAR

Total wordpress themes free