Uncategorized

DigitalAge | 23.01.2012 - 15:23

Satın alma kararlarında çocukların gücü

Çocuk ve gençlik portalı Tipeez.com’un düzenlediği Online Kids Marketing Konferansı’nın ikincisi 24 Şubat’ta Swissôtel The Bosphorus’ta gerçekleşecek. Bu yılki konusu Kidsfluence – Ebeveynlerin Satın Alma Kararlarında Çocukların Etkileri olan konferansta, anne babaların tercih ettikleri markalar konusunda çocukların etkisi öneminin incelenecek. Konferansta Lego Systems Dijital Strateji Müdürü Brent Hill “Z kuşağı ve ebeveynleri arasındaki dijital uçurumu […]

Facebook
Twitter
Linkedin
+

Çocuk ve gençlik portalı Tipeez.com’un düzenlediği Online Kids Marketing Konferansı’nın ikincisi 24 Şubat’ta Swissôtel The Bosphorus’ta gerçekleşecek.

Bu yılki konusu Kidsfluence – Ebeveynlerin Satın Alma Kararlarında Çocukların Etkileri olan konferansta, anne babaların tercih ettikleri markalar konusunda çocukların etkisi öneminin incelenecek.

Konferansta Lego Systems Dijital Strateji Müdürü Brent Hill “Z kuşağı ve ebeveynleri arasındaki dijital uçurumu aşmak”,  başlıklı bir sunum gerçekleştirirken, MegaFon’un Dijital Proje Müdürü Maria Charunova, dijital neslin mobil kullanım alışkanlıkları ve ebeveynlerinin dijital tercihlerini nasıl etkiledikleri konusunda global deneyimlerini paylaşacak.

Bunun yanı sıra Ipsos KMG Medya Araştırmaları Genel Müdürü Yaprak Aykan, Act 2 Connect Stratejik Planlama Koordinatörü Viktor Kuzu ve Wanda Digital Genel Müdürü İsmail Özdemir de farklı konuları ele alacaklar.

Panel kısmında “Ebeveynlerin Satın Alma Kararlarında Çocukların Etkileri”nin tartışılacağı konferansının sonunda ise Tipeez.com Genel Müdür Haymi Behar, dijital neslin nabzını tutan “Tipeezciler seçiyor: Yılın Yıldızları” anket sonuçlarını açıklayacak.
 

Facebook
Twitter
Linkedin
+