Skip to main content

Dijital değişimi değerlendirmek üzere Samsung Türkiye ve farklı alanlardaki iş ortaklarıyla bir araya geldik

Dijital değişimin ne zaman ve nerede başladığını sorduğumuzda, ihtiyacın ilk olarak müşteri tarafında şekillendiği için kurumların pazarlama departmanlarında başladığını görüyoruz.

Kurumların dijitalleşme sürecinde teknoloji şirketlerinin, özellikle de mobil odaklı teknoloji şirketlerinin çok önemli bir yeri var. Söz konusu büyük teknoloji şirketlerinin amacı; sundukları teknolojilerin üstünde koşacak katma değerli servisler ile müşterilerine ulaşmak. Kurumlar ise dijital değişim trendi çerçevesinde dijital değişimin gerekliliği noktasında her marka gibi pay almak istiyor. Biz de dijital değişimin en önemli ayağı olan “çözüm ortakları” ile birlikte çalışabilme ve bir ekosistem yaratabilme konusunu masaya yatırmak üzere Samsung ve farklı alanlardaki iş ortaklarıyla bir araya geldik.

Samsung Pazarlama Bölüm Müdürü Serra Yılmaz

“Dijital değişim bizim için bir fırsat. Günümüzde ilk dijital değişim ilk önce pazarlamadan başlıyor. Çünkü müşteriyle ilk kontağın kurulduğu yer pazarlama.”

[videojs mp4=”samsung-serra-son.mp4″ width=”490″ poster=”Untitled-1.png”]

Mat Bilişim Genel Müdürü Levend Turgay

“Genç nüfus için dijital dönüşüm gidilmesi gereken bir amaçsa, yapılması gereken bu genç nüfusu istihdam etmek. Eğer istihdam sağlanırsa kurumsal firmalar için genç nüfusa bir şeyler üretmek daha kolay olacaktır. “

[videojs mp4=”matbisilim-son.mp4″ width=”490″ ]

Metamorfoz Kurucu Ortağı Dr. Ergi Şener

“Dijital değişim her sektörde olduğu gibi ödeme dünyasını da etkiliyor. Bugün baktığımız zaman ödeme dünyasının mobile kaydığını görüyoruz. Önümüzdeki dönemde ödemelerin çoğu mobile geçecek.“

[videojs mp4=”metamorfoz-son.mp4″ width=”490″]

Öde.al Kurucusu Fevzi Güngör

“İş hayatınızda hayatta kalmak istiyorsanız işinizin odağına dijital dönüşümü mutlaka koymak zorundasınız. Bizim yapmaya çalıştığımız şey, teknolojinin kitlelere yayılmasıyla beraber bunun mümkün kıldığı olanakları kullanarak, mevcutta zor yapılan müşterilerde, satıcılarda veya piyasa aktöründe sorun yaratan şeyleri çözmek.”

[videojs mp4=”odeal-son.mp4″ width=”490″]

KoçSistem Müşteri İlişkileri Direktörü Levent Gökcan

Kurumsal dijital değişim yönetimiyle beraber biz de şirketlerini çok daha hızlı ve çevik bir şekilde yeni teknolojilere erişebileceklerini ve son kullanıcılarla oldukça iyi bir etkileşim kurabileceklerini düşünüyoruz.  

[videojs mp4=”KOCSistem-son.mp4″ width=”490″]