Samsung Türkiye sosyal medyada başarılı

Samsung Electronics Türkiye Facebook sayfası, tüm Samsung fan sayfaları arasında en başarılı oldu.  socialbakers.com’un her çeyrekte açıklanan sonuçlarına göre Samsung Electronics, Facebook üzerinden takipçilerinin şikayetlerine farklı çözümler sunuyor. Samsung Türkiye, genel ortalaması yüzde 40 olan ‘sorulara yanıt verme’ oranında yılı yüzde 78 ortalama ile kapattı. SocialBakers Socially Devoted listesine göre Samsung, 120 dakikanın altında bir […]

SOSYAL AĞLAR
DigitalAge, 17.04.2013 - 11:14

Samsung Electronics Türkiye Facebook sayfası, tüm Samsung fan sayfaları arasında en başarılı oldu. 
socialbakers.com’un her çeyrekte açıklanan sonuçlarına göre Samsung Electronics, Facebook üzerinden takipçilerinin şikayetlerine farklı çözümler sunuyor. Samsung Türkiye, genel ortalaması yüzde 40 olan ‘sorulara yanıt verme’ oranında yılı yüzde 78 ortalama ile kapattı. SocialBakers Socially Devoted listesine göre Samsung, 120 dakikanın altında bir ortalama ile müşterilerinin talep ve sorularına karşılık veriyor. Samsung Türkiye aynı zamanda, dünya üzerindeki bütün Samsung fan sayfalarını geride bırakarak, sıralamada 1 numarada yer aldı.
SamsungElectronics Türkiye Dijital Pazarlama Sorumlusu Tayfun Söğütlü: “Samsung Türkiye olarak, dijital pazarlama metodlarının, yeni medyanın işleyişinin ve başarılı sosyal medya yönetiminin potansiyelinin en başından itibaren bilincinde olmamızın sonuçlarını alıyoruz. Samsung Türkiye 2012’de, Türkiye’nin ve dünyanın, Facebook üzerinden takipçilerine en hızlı ve en doğru şekilde çözüm üreten, bilgi taleplerini karşılayan markalarından biri oldu. Kazandığımız bu başarı ile sosyal medyayı sadece tek taraflı iletişim platform olarak görmediğimizi ve takipçilerimiz ile karşılıklı iletişim kurma noktasında Türkiye ve dünya ortalamalarının çok üstünde bir marka olduğumuzu kanıtlama fırsatı bulmuş olduk” ifadesini kullandı.

YORUM YAZ

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız !

YORUMLAR

Total wordpress themes free