Rdio müzik uygulaması 20 yeni pazara giriş yaptı

Yeni pazarlarda yerini alan Rdio uygulaması kullanıcılarının yüzde 57’si ABD dışından geliyor.

TEKNOLOJİ
DigitalAge, 11.12.2013 - 17:14

Müzik yayını sağlayıcısı Rdio, müzik hizmetini 51 farklı pazarda sunarak 20 yeni ülkede yayına aldı. 2010 yılında Skype kurucularının oluşturduğu müzik uygulamasının bulunduğu ülke sayısı ise rakibi Spotify’ın ulaştığından daha fazla.

Rdio, ABD dışındaki aylık aktif kullanıcı sayısında ise 2013 yılı başlarında yüzde 30’luk büyüme elde ederken; yıl sonunda yüzde 57’lik büyüme oranına ulaştı.

20 yeni ülkede kullanıcılarla buluşan Latin Amerika’nın yanında Avrupa ve Afrika’da yer alıyor. Rdio, dünyada 20 yeni pazara giriş yaparak; müzik yayını çapraz platformunda kullanıcı kitlesini artırmış oldu.

Yer aldığı yeni ülkeler ise; Arjantina, Bolivya, Kosta Rika, Dominik Cumhuriyeti, Ekvator, EL Salvador, Guatemala, Honduras, Macaristan, İsrail, Liechtenstein, Lüksemburg, Monako, Nikaragua, Panama, Paraguay, Peru, Güney Afrika, Uruguay ve Venezuela oldu.

Rdio uygulaması ise şu anda 51 ülkede yerini almış durumda. Afrika pazarına da giriş yapmasıyla Rdio, The Next Web’in haberine göre; ikinci büyük müzik yayın hizmeti oldu.

Uygulamanın yeni kullanıcıları ise Rdio’ya internet üzerinden 6 ay, mobilde 2 hafta ücretsiz erişim sağlayacak. Sunulan hizmet, Rdio’nun 20 milyonun üzerindeki şarkının yer aldığı kitaplığa erişime imkân veriyor.

Rdio uygulaması son olarak, bu ayın başlarında Amazon’un eski Başkan Yardımcısı Anthony Bay’i CEO olarak göreve almıştı.

BENZER HABERLER
YORUM YAZ

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız !

YORUMLAR

Total wordpress themes free