Skip to main content

Kullanıcılar Twitter’daki emoji’lerle, yaklaşan kampanyayla taraftarı oldukları takımı farklı yollarla destekleyebilecek

Bugünden (7 Ağustos) itibaren, Premier Lig açılışı haftasonunda, bugüne özel hashtag’ler kullandığınızda tweet’lerde emoji’ler görünecek.

Pazartesi günü gece yarısına kadar geçerli olacak özellik, sezon boyunca belirli noktalarda geri gelecek (örneğin #DeadlineDay ve de final zamanları).

Emoji oluşturmak ve sohbete katılabilmek için taraftarların kullanması gereken hashtag’ler:

  • Kulübün armasının emoji’sini oluşturacak resmi kulüp hashtag’leri (örneğin #LFC)
  • Birbirlerinin yanında arma emoji’lerini gösterecek, bu haftasonu için özel resmi maç hashtag’leri (örneğin: #MUNTOT)
  • #BPL ve #BPL hashtagleri küçültülmüş bir Premier Lig kupası emoji’si oluştururken, #FPL hashtag’i Premier Lig arması emoji’sini oluşturacak.

2015/16 sezonu, Twitter’da aktif olan Tüm Premier Lig oyuncularının yüzde 63’üyle başlayacak. Tottenham takımının yüzde 92’si Twitter’da, bu sayı da tüm 20 kulüp arasında en yüksek sayıyı oluşturuyor. Tottenham’dan sonra, yüzde 75 ile Manchester, ve Kuzey Londra rakipleri Arsenal (yüzde 73) ve Leicester City (yüzde 70) geliyor.

Twitter’da en çok takip edilen 10 Premier Lig oyuncusu:

Eğer 2015/16 Premier Lig masası kulübün Twitter takipçi sayısına bağlı olsaydı şöyle olurdu:

Fotoğraf: Shutter Stock