Skip to main content

Pinterest, daha detaylı verilerin yer aldığı yeni analiz panelini yayına aldı

Instagram’ı takiben Pinterest, işletmelerin paylaştığı pin’leri analiz etmelerinde yardımcı olacak yeni analiz araçlarını sundu.

Yenilenen analiz panelinde ziyaretçilerin en çok engaged oluşturdukları paylaşımlar gösteriliyor. Pinterest, son 30 günde en çok repin’lenen pin’leri paylaşıyor.

Şirket, daha detaylı veriler sunan yeni sunduğu platformu şöyle açıklıyor:

“Kullanıcıların sizin Pinterest sayfanızdan ve internet sitenizden en çok neyi beğendiğini görebileceksiniz. Aynı zamanda ‘Pin’le’ butonuna ne kadar tıklandığını öğrenebileceksiniz.”

Analiz paneli, markalara ayrıca engaged kuran Pinterest kullanıcılarının ilgi alanlarını sunuyor. Bir kullanıcı markanın Pinterest sayfasınız takip ediyor veya pin’lerini paylaşıyorsa; Pinterest, bu kullanıcının takip ettiği diğer markaları ve ilgilendikleri pin kategorilerini gösteriyor.

Tüm işletmelerin ulaşabileceği yeni analiz paneline şuradan ulaşabilirsiniz.

Pinterest’in attığı bu adımlar da daha çok markanın düzenli bir şekilde kendi platformunu kullanmasına yönelik oluyor. Analiz platformundan Pinterest, istediğini elde ederse; şirketler, Promoted Pin’leri satın almaya başlayacaktır.

 

Kaynak: Re/code

Fotoğraf: Flickr kullanıcısı julochka