Skip to main content

Procter&Gamble (P&G), Türkiye’ye özel başlattığı gençlik hareketi Banabak mobil uygulamasını duyurdu.

P&G, gençlik hareketi Banabak‘ın mobil uygulamasını tanıttı. Startershub Kuluçka Merkezi’nde geliştirilen uygulama, fiş okuma teknolojisini oyunlaştırma çözümleri ile birleştiriyor. Türkiye’nin pilot ülke olduğu bu uygulama, bugün yüzde 91’i akıllı telefon kullanan ve yüzde 48’i akıllı telefonlarında günde dört saatten fazla vakit geçiren Z Kuşağı’nı daha yakından tanımak adına P&G’ye de büyük faydalar sunuyor.

Google Play ve iOS uygulama mağazalarından Aralık ayından bu yana 400 binden fazla indirilen uygulama şimdiye kadar toplam 100 bin gencin 30 farklı fırsattan ve indirim kampanyasından yararlanmasını sağladı. Oyunlaştırma kurgusuyla tasarlanan uygulama aynı zamanda gençlere üniversiteler ve Türkiye genelinde puan sıralamasında yer vererek canlı bir rekabet ortamı yaratıyor.

P&G Türkiye ve Kafkasya Pazarlama Direktörü İpek Ersavaş, konuyla ilgili olarak “Avrupa’nın en genç ülkesi olan Türkiye’ye özel 2014 yılında başlattığımız Banabak Gençlik Hareketi, dört yılda 1 milyondan fazla üniversite öğrencisine doğrudan ve YouTube sayfasıyla da milyonlarca gence online ulaştı. Artık gençlerin en çok vakit geçirdiği mobil telefonlarında da varız. Yeni Banabak uygulamasıyla dijital dünyanın gençleri ile markalarımız arasındaki sinerjiyi artırarak, P&G’nin her zaman genç kalabilmesi sağlayan inovatif bakış açısını sürdürmeyi hedefliyoruz. 30 yaş altı gençleri hedeflediğimiz uygulamamız, orta ve üst düzey kitleyi hedef alan sadakat programlarından ayrışıyor ve gençlere istedikleri ve ihtiyaç duydukları kampanyaları sunuyor” açıklamasında bulundu.

Türkiye’de 20 üniversite kampüsünde 40 marka elçisiyle gençlerin geri bildirimlerini toplayan ve üniversite öğrencilerine istihdam imkânı sunan Banabak’ı yapay zekâ entegrasyonuyla geliştirmek isteyen P&G, Mayıs ayında halka açık bir fikir yarışmasına da hazırlanıyor.