Penguen karikatüristleri Brand Week İstanbul sahnesindeydi

Penguen dergisi çizerleri Selçuk Erdem ve Erdil Yaşaroğlu mizahın markalar için önemine değindi

ETKİNLİK
Tuğba Yalçın, 07.11.2014 - 17:46

Brand Week İstanbul’un beşinci gününde sahnede Penguen dergisinin iki karikatüristi yer aldı. Penguen dergisinin yeni ve Türkiye’de ilk çocuk mizah dergisi Süper Penguen’i anlatan karikatüristler markalar için özel çalıştıkları case’leri izleyicilerle paylaştı. Bu case’leri gruplara ayıran Yaşaroğlu markalardan gelen isteklere göre ortaya çıkan çizimin oluşumunu izleyicilerle paylaştı.

Sahnede Ipsos Araştırma firmasıyla yaptıkları bir çalışmaya da yer verdiler. Araştırmada yer alan rakamlar şöyle: Okurların yüzde 29’u 15-24 yaş, yüzde 53’ü 25-34 yaş, yüzde 18’i ise 35-45 yaş aralığında. Önceden daha çok üniversite öğrencilerinin dergiyi okuduğuna değinen araştırma da yaş ortalaması ise 28,5. Yüzde 56 erkek, yüzde 44 kadın okuyucu kitlesine sahip Penguen’de sadece tek bir kadın çizer yer alıyor. Bu konuda pozitif ayrımcılık yaptıklarına değinen Erdil Yaşaroğlu kadın çizerlerin sayısının artmasına destek veriyor.

Türkiye’de konuşulamayanların mizahla dile geldiğine de değinen karikatüristler mizah yaparken iletişimi samimi, anlamlı olmasına özellikle dikkat ediyorlar.

BENZER HABERLER
YORUM YAZ

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız !

YORUMLAR

Total wordpress themes free