Skip to main content

Pegasus Hava Yolları, 2017 yılında dijital pazarlama alanında elde ettiği sonuçları üç farklı infografikle paylaştı.

2017 yılında uygulamayı indiren 2 milyondan fazla Pegasus yolcusu 70 binden fazlası uygulamaya 4+ yıldız verdi. Uygulamanın en çok indirildiği ülkeler Türkiye, Almanya, İngiltere, Fransa ve Hollanda olurken; şehir bazında bakıldığında sıralamanın ilk üç sırasında yurt içinde İstanbul, Ankara ve İzmir; yurt dışında ise Paris, Londra ve Amsterdam yer aldı. Uygulama aracılığıyla en çok uçulan ülkelerde ise Almanya ilk sırada yer aldı. Almanya’yı İngiltere, Fransa ve Hollanda takip etti.

Mobil kullanıcılar, masaüstü kullanıcı sayısının 4 katı olarak dikkat çekiyor. Masaüstünden tek yön uçak bileti alanların sayısı mobilden alanların 3,5 katı iken, gidiş-dönüş uçak biletini masa üstünden alanlar mobilden alanların 5 katı fazla oluyor.

2017’de uygulamayı indiren iOS ve Android kullanıcıları sayısal olarak eşitlik gösterdi. iOS’luların %30’u kadın, %70’i erkek iken; Android’lilerin %23’ü kadın, %77’si erkek olarak göze çarpıyor. iOS’lular medya&eğlence, alışveriş ve teknolojiye, Android’liler ise medya&eğlence, teknoloji ve spora ilgi duyuyor.