Pazarlama ve iletişimin “gerçek zamanlı” evrimi

Turkcell sponsorluğunda gerçek zamanlı pazarlama trendlerini konuşmak üzere, sektörün önemli kurumları ve isimleriyle bir araya gelerek, gerçek zamanlı pazarlama çağında müşterilerin markalardan beklentilerini konuştuk

GERÇEK ZAMAN
Savaş Önemli, 09.02.2016 - 11:10

Dijital çağda markalar, müşterilerinin online ve offline dünyada bıraktıkları ayak izlerini takip ederek, onlara kişiselleştirilmiş, gerçek zamanlı yeni deneyimler sunarak farklılaşmak  peşinde.  İşte tam bu noktada, iletişimde ve pazarlamada kuralları tamamen değiştiren bir yaklaşım olan “gerçek zamanlı” iş yapma karşımıza çıkıyor.  Markalar ve ajanslar için yeni nesil iş yapmanın kilit stratejisi olan gerçek zamanlı yaklaşım, pazarlamada, iletişimde ve diğer iş süreçlerinde tüketiciyi doğru zamanda ve doğru yerde yakalamak adına çağımızın en önemli iş yapma stratejisi.

Biz de Digital Age ekibi olarak, Turkcell sponsorluğunda gerçek zamanlı pazarlama ve iletişim konusundaki trendlerini konuşmak üzere, sektörün önemli kurumlarını ve isimlerini yuvarlak  masa toplantısında bir araya getirdik.  Gerçek zamanlı pazarlama çağında müşterilerin markalardan beklentilerini Turkcell Kurumsal Pazarlama Direktörü Esra Süzme, AnadoluJet Pazarlama Müdürü Zekeriya Çoştu, Hızlıal Pazarlama Uzmanı Ceren Altay, Morhipo Pazarlama Yönetimi Stratejileri Direktörü Murat Gün, MMA Türkiye Ülke Direktörü Melis Ertem, Digital Age Yazarı Hakan Akben ve Dijital Pazarlama Danışmanı Hasan Başusta ile konuştuk…

BENZER HABERLER
YORUM YAZ

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız !

YORUMLAR

Total wordpress themes free