‘Parmak Kitabı’ndan sonra artık ‘Touch ID’ özelliği kullanılıyor

Türkiye İş Bankası, yeni reklam filminde “Touch ID” özelliğini tanıtıyor

TEKNOLOJİ
DigitalAge, 12.01.2015 - 16:23

Türkiye İş Bankası’nın yayına alınan yeni reklam filminde “Touch ID” özelliğinin tanıtımına yer veriliyor.

Cem Yılmaz’ın Servet karakterini canlandırdığı reklam filminin yeni serisinde Servet, ödemeyi elden yapacağını söylüyor.

Ardından bu durumun mümkün olabildiğine şaşıran Çırak Necmi’ye, Servet’in elinde olan “Parmak Kitabı” uzatılıyor. Çırak Necmi’nin kitaba dokunmasının ardından ödeme alındığını söyleyen Servet, “Parmak basma teknolojisiyle İş Bankası Parmakkapı şubesine parayı yatırıverdim.” ifadesine yer veriyor. Böyle bir teknolojinin var olduğuna şaşıran Çırak Necmi’ye Servet, latife yaptığını söylüyor. Parmak basma ile bankacılığın mümkün olmadığını, ve Bakkal Necmi’nin şaşkın ifadesinin Feyzbuk’a yakışacağını belirtiyor.

“Touch ID” teknolojisinin tanıtıldığı reklam filminde bu uygulamanın kısaca bir tanımı yapılıyor. “Touch ID” teknolojisi, şifrenizi parmağınızdan okuyor.

BENZER HABERLER
YORUM YAZ

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız !

YORUMLAR

Total wordpress themes free