Oxxo’nun Facebook başarısı

Türk giyim markası OXXO, Facebook kampanyasıyla sosyal medyada başarıya imza attı. OXXO, Facebook’ta bir milyon 300 bin takipçiye ulaştı.  OXXO müşteri sadakatini ölçümlemek ve ödüllendirmek, müşterilerini hem online, hem de fiziksel mağazalara yönlendirmek ve müşteri ile marka arasında anlamlı bir bağ kurmak hedefiyle Facebook kullanıcıları arasında bir kampanya gerçekleştirdi.  OXXO, ‘Facebook Teklif Kampanyası‘nı hayata geçirerek; mağazalarına […]

Uncategorized
DigitalAge, 25.04.2013 - 14:20
Türk giyim markası OXXO, Facebook kampanyasıyla sosyal medyada başarıya imza attı. OXXO, Facebook’ta bir milyon 300 bin takipçiye ulaştı. 
OXXO müşteri sadakatini ölçümlemek ve ödüllendirmek, müşterilerini hem online, hem de fiziksel mağazalara yönlendirmek ve müşteri ile marka arasında anlamlı bir bağ kurmak hedefiyle Facebook kullanıcıları arasında bir kampanya gerçekleştirdi. 
OXXO, ‘Facebook Teklif Kampanyası‘nı hayata geçirerek; mağazalarına her hafta 15-20 yeni tasarımlı ürün yerleştirdi. Facebook üzerinden bu ürünler hakkında bir merak ve heyecan uyandırıldı.
Kampanya kapsamında, 75 TL ve üzeri alışverişlerin 25 TL’si müşterilere hediye edildi. Kampanyanın hem fiziksel mağazalarda, hem de online’da geçerli olması, müşterilerin bu kampanyadan yararlanma imkanını daha da çok artırdı.
Online mağaza yüzde 30 büyüdü  

İstanbul, Ankara, Bursa, Eskisehir ve İzmir’den 120 bin Facebook kullanıcısını katıldığı kampanya kapsamında OXXO, sosyal medya üzerindeki etkileşim kalitesini artırarak bu  faydayı satışlarına yansıttı. İki ay süren kampanya sonucunda online mağazada yüzde 30, fiziksel mağazalarda da yüzde 5 trafik artışı sağlandı. Satış hacmi yüzde 15 arttı ve 2 bin adet ekstra ürün satışı gerçekleşti. Facebook kampanyasına yapılan harcamanın 1,3 katı OXXO’ya geri döndü.

YORUM YAZ

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız !

YORUMLAR

Total wordpress themes free