Ogilvy’de dönüşüm: Social@Ogilvy

İlk olarak Ogilvy Public Relations’ın özel bir hizmet çözümü olarak doğan social@Ogilvy adlı girişim, pazarlama, iletişim, CRM, Shopper Marketing ve diğer disiplinleri, yedi büyük sosyal çözüm sunmak üzere birleştiriyor. Sosyal Medya Pazarlama ve İletişimi’ne ek olarak, bu çözümler arasında, Social Shopping, Social CRM, Social Care, Sosyal İş Çözümleri, Dinleme ve Ogilvy’nin geliştirdiği ölçümleme modeli Conversation […]

İŞ DÜNYASI
DigitalAge, 15.02.2012 - 17:35

İlk olarak Ogilvy Public Relations’ın özel bir hizmet çözümü olarak doğan social@Ogilvy adlı girişim, pazarlama, iletişim, CRM, Shopper Marketing ve diğer disiplinleri, yedi büyük sosyal çözüm sunmak üzere birleştiriyor. Sosyal Medya Pazarlama ve İletişimi’ne ek olarak, bu çözümler arasında, Social Shopping, Social CRM, Social Care, Sosyal İş Çözümleri, Dinleme ve Ogilvy’nin geliştirdiği ölçümleme modeli Conversation Impact™ yer alıyor.

Social@Ogilvy Küresel Başkanı John Bell, konuyla ilgili yaptığı açıklamada şunları ifade ediyor: “Artık bir müşteri, Ogilvy’de hangi kapıyı çalarsa çalsın, Social@Ogilvy ekibi ile iletişime geçebilecek, hızlı ve ölçümlenebilir çözümlere ulaşacak. Bu, ajansta her pazarlama ve iletişim disiplinindeki sosyal uzmana erişimi ifade ediyor. Sosyal medyayı işimize en iyi şekilde adapte edebilmek için son yedi yıldır çok sıkı çalışıyoruz. 2012 yılında ve gelecek dönemde, birbirinden bağımsız sosyal programların değil, tamamıyla bütünleşik sosyal çözümlerin işimizin en büyük itici gücü olacağına inanıyoruz.”

Ogilvy dünyasından 550’yi aşkın sosyal medya uzmanını ve 4 bin dijital uzmanı bünyesinde barındıran Social@Ogilvy Ekibi, küresel ve yerel sosyal medya strateji ve çözümleri sunuyor.

İstanbul’da oluşturulan Social@Ogilvy Konseyini ise Capitol Ogilvy PR Genel Müdürü Emine Çubukçu yönetiyor.

 

YORUM YAZ

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız !

YORUMLAR

Total wordpress themes free