Nike-Adidas rekabeti, fitness’ta yeni bir boyuta taşınıyor

Fitness uygulaması Runtastic’i bünyesine katan Adidas, Nike ile rekabetine fitness alanında devam ediyor

TEKNOLOJİ
DigitalAge, 06.08.2015 - 14:03

Adidas, fitness uygulaması Runtastic’i 240 milyon dolara bünyesine kattı.

Satın alma Adidas’a, fitness ve atletizmde en hızlı büyüyen trendlerini yakalamasında hız kazandıracak.

Yapılan bir araştırmaya göre; fitness uygulama pazarının 2017 yılında 26 milyar doları bulacağını belirtelim.

Kullanıcıların spor çalışmalarını son teknolojiyle entegre etmenin yollarını aramasıyla, spor aktivitelerini takip eden yazılım, artık modern atletizm giyim şirketleri için önemli bir ihtiyaç haline gelmiş durumda.

Geçtiğimiz Şubat ayında Under Armour, MyFitnessPal’ı 475 milyon dolara satın almıştı. Bildiğiniz gibi Nike’ın kendi Nike+fitness takip uygulaması bulunuyor.

2009 yılında Avusturya’da temelleri atılan Runtastic uygulaması, dünya çapında 70 milyon kayıtlı kullanıcısıyla popüler fitness uygulamalarından biri haline geldi.

Şirketin CEO’su ve Kurucu Ortağı Florian Gschwandtner, uygulama yapımcısının Adidas Group içinde varlığını devam ettireceği bilgisini verdi.

Kaynak: Mashable

Fotoğraf: Flickr kullanıcısı Daniel Go

BENZER HABERLER
YORUM YAZ

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız !

YORUMLAR

Total wordpress themes free