Skip to main content

Nielson, kendi İnternet sitesinde yaptığı duyuru ile, gerçekleştirdiği Data Visualization Contest (Veri Görselleştirme Yarışması) için katılım tarihini 12 Nisan’a uzattığını açıkladı. Nielson,  ‘Verilerimizin en aydınlatıcı, estetik ve sezgisel görseller oluşturabilecek,…

Nielson, kendi İnternet sitesinde yaptığı duyuru ile, gerçekleştirdiği Data Visualization Contest (Veri Görselleştirme Yarışması) için katılım tarihini 12 Nisan’a uzattığını açıkladı.

Nielson,  ‘Verilerimizin en aydınlatıcı, estetik ve sezgisel görseller oluşturabilecek, sanat ve bilimin kesiştiği noktada duran tutkulu tasarımcılar’ aramak adına düzenlediği yarışmada hem ‘Hakim Ödülü’ hem de ‘Takipçi Favorisi’ seçilecek. Yarışmacıların kazanmak için yapmaları gereken; sayısal verileri ilginç ve anlaşılır görseller haline getirmeleri.

Birinci olan iki yarışmacının 2.000 dolarlık para ödülü dışında, iki adet giyilebilir teknoloji cihazı, Nielsen’ın Consumer 360 adlı etkinliğinde tasarımlarının gösterilmesi ve Nielsen Wire’da bir makale ve söyleşi şansı olarak sıralanıyor.

Yarışmaya başvurmak için buraya tıklayabilirsiniz.