New York Times’ın dijital yolculuğu kârlı çıktı

Bir yıl önce İnternet üzerinden ücretli tarifeye geçen New York Times gazetesi, bir yıl içinde 390 bin kayıtlı üye sayısına ulaştığını belirtti. Dijital versiyonunu ücretli hale getiren gazetenin aynı zamanda basılı versiyonunun satışlarında da 5 yıldır ilk defa artış olduğu ortaya çıktı. 2011 yılının dördüncü çeyreğinde yüzde 12.2’lik bir düşüş kaydeden şirketin İnternet sayfasının trafiğinin […]

Uncategorized
DigitalAge, 21.03.2012 - 10:51

Bir yıl önce İnternet üzerinden ücretli tarifeye geçen New York Times gazetesi, bir yıl içinde 390 bin kayıtlı üye sayısına ulaştığını belirtti. Dijital versiyonunu ücretli hale getiren gazetenin aynı zamanda basılı versiyonunun satışlarında da 5 yıldır ilk defa artış olduğu ortaya çıktı.

2011 yılının dördüncü çeyreğinde yüzde 12.2’lik bir düşüş kaydeden şirketin İnternet sayfasının trafiğinin istatistikleri, comScore verilerine göre fiyatlandırma stratejisinden sonra herhangi bir düşüş göstermediğini ve geçtiğimiz Ocak ayına göre aşağı yukarı 48 milyon okur ile aynı çizgide devam ettiğini açıkladı. Okur sayısında bir düşüş olmasa bile, sayfa görüntüleme sayısında az bir düşüş olduğunu belirten comScore’un başkan yardımcısı Andrew Lipsman, ‘Bence nytimes.com global haberler büyüdükçe büyümeye devam edecektir’ dedi.

Pew Araştırma Merkezi’nin yaptığı yeni bir araştırma ise yaklaşık 150 adet günlük gazetenin ücretli tarife modeline geçiş yaptığını ve gelecek aylarda yaklaşık 100 gazetenin daha bu modele geçiş yapacağını bildirdi.

YORUM YAZ

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız !

YORUMLAR

Total wordpress themes free