İŞ DÜNYASI

H.Kerem Fındık | 20.02.2018 - 16:38

Neredekal.com’dan Türk turizmine 350 milyon TL’lik katkı

Otel arama motoru Neredekal.com, 2017 değerlendirmesini yaptı ve yeni dönem beklentilerini paylaştı.

Facebook
Twitter
Linkedin
+

Türkiye’nin otel arama motoru neredekal.com, 2017 değerlendirmesi ve 2018 beklentilerini açıkladı. 20 Şubat’ta Elite World Istanbul Hotel’de gerçekleştirilen basın toplantısında konuşan Neredekal.com Genel Müdürü Özkan Hacıoğlu “2007 yılında Neredekal.com şirketini kurduğumuzda, Türkiye’de herkes büyük otelleri satmaya çalıştığından, biz butik ve küçük otellerin pazarlamasını hedefledik. Yine popüler destinasyonların satışının yapıldığı bir ortamda, diğer tur operatörlerinin satmadığı daha az bilinen yöreleri satmaya başlayarak işe koyulduk. Türkiye’nin en güçlü internet yatırımlarını gerçekleştiren iLab Ventures bu vizyonumuzu fark ederek, 2010 yılında bize yatırım yapmaya karar verdi ve o günden itibaren güçlü bir ortaklık gerçekleştirdik.” dedi.

Her 3 aramadan birini sattırdı, dünyayı değil Türkiye’yi arşınladı

Hacıoğlu konuşmasına, “Türkiye’de turizm sektörünün ilk mobil uygulamasına sahip olan Neredekal.com’un, 2017 yılında partnerlerine 1,9 milyon çağrı  ve 4 milyon trafik yönlendirmesinde bulunduğunu belirtmeliyim. Ayrıca, her üç yönlenen çağrıdan birinin satışa döndüğü, bu sebeple özellikle de küçük ve orta ölçekli oteller için önemli bir pazarlama mecrası olarak, 2017’de 350 milyon TL’nin üzerinde bir rezervasyon değerini partnerlerimize aktardığımızı söyleyebiliriz” diyerek devam etti.

Kullanıcı odaklı faydayı, teknoloji şirketi yönüyle sağlıyor

Neredekal.com’un Genel Müdürü Özkan Hacıoğlu ardından, Pazarlama Müdürü Çağdaş Polat söz aldı. Polat, “Turizm pazarlamasının yanı sıra aynı zamanda bir teknoloji şirketiyiz. Bu sebeple her an yenilikçi teknolojileri kullanarak iş geliştirme çalışmaları yapıyoruz. Kullanıcı dostu internet sitesi ve mobil sitemiz, uygulamamız konusunda tüketici testleri gerçekleştiriyoruz. Tüketicilerin ilgi gösterdiği şekilde butonların konumlandırması ve tüketicilerin olumlu dönüşlerde bulunduğu Keşif rehberi bölümüz için özgün içerikler oluşturuyoruz. Yaptığımız her çalışmada öncelikle mobil odaklıyız. Bugün mobil-tablet dâhil sitemizi ziyaret ederek, otel araması yapanlar yüzde 75 oranlarına kadar yükselmiş durumda” şeklinde konuştu.