Skip to main content

İkinci el kadın modasında lider mobil pazar yeri ModaCruz.com, 2 milyon dolarlık yeni bir yatırım turuna imza attı.

Geçtiğimiz Ekim’de 1 milyon kullanıcıya ulaştığını duyuran ModaCruz, 2 milyon dolarlık yeni yatırım turunu kapattı. Seri B olma özelliğindeki yatırımla birlikte Modacruz’un bugüne kadar aldığı toplam yatırım miktarı 5 milyon dolara çıktı. Middle East Venture Partners (MEVP) liderliğinde gerçekleşen seri B yatırım turuna ModaCruz’un var olan yatırımcıları Nevzat Aydın ve Hummingbird de katıldı.

2014’te Melis Güçtaş’ın 309 ürün ve 6 bin TL’lik sermayeyle kurduğu ModaCruz.com 100 bin dolarlık ilk yatırımını Temmuz 2014’de Aslanoba Capital’den, 350 bin dolarlık ikinci tur yatırımını Nevzat Aydın (Yemek Sepeti) ile Serkan Borançalı ve Burak Divanoğlu’ndan(GittiGidiyor); 2015’te seri A olma özelliğindeki yatırım turunda ise Hummingbird Ventures Capital’den 2.5 milyon dolar yatırım aldı.

Moda e-ticaretinin iki katı olan 30 dolarlık ortalama sipariş değerine sahip ModaCruz.com, bugün 1 milyondan fazla kullanıcıya sahip.