Mobil reklamda en büyük pay Apple’ın

2012 yılı sonunda Apple, yüzde 31,2’lik hisseyle listenin başını çekerken, Samsung yüzde 22,3’lük hissesiyle ikinci oldu  Apple ve Google’dan sonra üçüncü mobil reklam platformu Millenial Media, 2012 yılı raporunu yayınladı. CNN Money’de yer verilen rapora göre;  2012’de akıllı telefon ve tablet satışlarında yaşadığı düşüşe rağmen; Apple Milllenial reklam platformunda halen bir numaralı üretici olarak yer […]

İŞ DÜNYASI
DigitalAge, 22.02.2013 - 16:35
2012 yılı sonunda Apple, yüzde 31,2’lik hisseyle listenin başını çekerken, Samsung yüzde 22,3’lük hissesiyle ikinci oldu 
Apple ve Google’dan sonra üçüncü mobil reklam platformu Millenial Media, 2012 yılı raporunu yayınladı.
CNN Money’de yer verilen rapora göre; 
2012’de akıllı telefon ve tablet satışlarında yaşadığı düşüşe rağmen; Apple Milllenial reklam platformunda halen bir numaralı üretici olarak yer alıyor. Ayrıca 2011’e göre sahip olduğu pazar payı yüzde 26.35’ten yüzde 31.2’ye yükseldi.
İkinci sırada yer alan Samsung ise, 2011’deki yerini koruyor. Apple’dan (yüzde 16.8’den yüzde 22.32’ye) daha hızlı büyümesine rağmen; Samsung, reklam gösterimi açısından internet üzerinde sahip olduğu konumla, büyümeye ayak uyduramadı. 
Amazon 2012 yılında ilk kez Millenial’ın ilk 15’inde yer aldı. Sahip olduğu yüzde 1.08’lik payı ile listeye 11’inci sıradan giriş yaptı. 

YORUM YAZ

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız !

YORUMLAR

Total wordpress themes free