Mobil reklam yarışı büyüyor

Normal 0 21 false false false TR X-NONE X-NONE MicrosoftInternetExplorer4 /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:”Normal Tablo”; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:””; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin:0cm; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:”Calibri”,”sans-serif”; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:”Times New Roman”; mso-fareast-theme-font:minor-fareast; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:”Times New Roman”; mso-bidi-theme-font:minor-bidi;} Berg Insight’a göre, 2016 yılında her yedi dijital reklamdan birisi, cep […]

Uncategorized
DigitalAge, 28.12.2011 - 17:35

Normal
0

21

false
false
false

TR
X-NONE
X-NONE

MicrosoftInternetExplorer4

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:”Normal Tablo”;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-qformat:yes;
mso-style-parent:””;
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin:0cm;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:11.0pt;
font-family:”Calibri”,”sans-serif”;
mso-ascii-font-family:Calibri;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-fareast-font-family:”Times New Roman”;
mso-fareast-theme-font:minor-fareast;
mso-hansi-font-family:Calibri;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;
mso-bidi-font-family:”Times New Roman”;
mso-bidi-theme-font:minor-bidi;}

Berg Insight’a göre, 2016 yılında her yedi dijital reklamdan
birisi, cep telefonlarına gönderiliyor olacak.

Berg Insight adlı analiz firmasının yeni araştırma raporuna
göre, tüm dünyadaki mobil pazarlama ve reklam sektörü, 2010 yılından 2016
yılına kadar yüzde 37 büyüyerek 22,45 milyar dolar değerine ulaşacak. Böylelikle
bu yüzde, internet üzerinden yapılan reklamların sektörünün yüzde 15,2’sini
oluşturuyor olacak. Bu aynı zamanda tüm dünya üzerinde medya için harcanan
reklam giderinin yüzden 3,8’ine tekabül ediyor.

Rapora göre, mobil reklamcılığın özellikle geleneksel medya
kampanyaları ile bütünleştirerek büyük bir artışa geçecek.  Berg Insight’ın Telekom analisti olan Rickard
Andersson, ‘markalar artık mobil kanalı daha çok kucaklayarak, oyun uygulamalarından
eğlence ve araç uygulamalarına kadar tüm uygulama türlerini kullanıyorlar.
Bunun yanı sıra mobil internet reklamcılığı ve SMS ile katılım sağlayan
kampanyalar da oldukça popüler yöntemler arasında’ diyor.

Geleneksel dijital oynatıcılar ve Google, Microsoft, Apple
ve Yahoo! gibi büyük mobil OS sağlayıcıları şu an sektördeki mobil reklam
alanında pay sahibi olmak için büyük yarış içindeler.

Sizce yakın gelecekte mobil reklam sektöründe en çok hangi şirket/şirketler
egemen olabilecek?

YORUM YAZ

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız !

YORUMLAR

Total wordpress themes free