Skip to main content

Dijital reklamların ödüllendirildiği MixxAwards Türkiye 2014’te jüri üyeleri belli oldu

Jüri başkanlığını Neslihan Olcay’ın üstlendiği, dijital dünyanın nabzını tutan IAB Türkiye‘nin düzenlediği MixxAwards Türkiye yarışması, her yıl olduğu gibi bu sene de; dijital reklamları hedef-sonuç ilişkisiyle incelemeyi hedefliyor.

Yarışmanın jüri üyeleri

1. Neslihan Olcay, Maxus – Jüri Başkanı
2. Aylan Özusta, VivaKi Türkiye
3. Boğaç Göncü, Sahibinden.com
4. Burcu Sarar, V forViral
5. Cüneyt Devrim, Project House
6. Elif Emiroğlu, MondelezInt. Türkiye
7. Erkan Saka, İstanbul Bilgi Üniversitesi
8. IşıltanKökdemir, Doğuş Yayın Grubu
9. Neslihan Mesutoğlu, Turkuvaz
10. Nevgül Anbarlılar, Yıldız Holding
11. Onur Çakı, Lowe İstanbul
12. Rima Erdemir, MedyaNet
13. Selçuk Büyükbayrak, Publik
14. Serhat Yıldırım, Finansbank
15. SertanEratay, Turkcell
16. Tunç Berkman, Vestel
17. Uğur Şeker, Dijital Büro İstanbul
18. Zeynep Dipçin Akdoğan, Eti
19. Zeynep Taptık Bilgen, Netcom Medya

Bu sene beşinci yılını kutlayan MixxAwards Türkiye 2014’ün son başvuru tarihi ise 9 Ocak 2015. Yarışma için 9 Ocak’a kadar mixxawards-tr.org üzerinden başvuru yapılabilecek. Başvuruların ön elemeleri ise 16-26 Ocak tarihleri arasında, ana jüriyle birlikte IAB Türkiye üyelerinden birer kişinin katılımıyla internet ortamında gerçekleşecek. Ön elemenin ardından,30-31 Ocak tarihlerinde yapılacak olan ana değerlendirmenin sonunda finale kalan yarışmacıları ana jüri değerlendirecek.

MixxAwards’un bu yılki tanıtım teması “Dijital Masal AnlatmazGeçen sene olduğu gibi yine Karbonat tarafından yürütülen kampanya ile dijital reklamların sonuç odaklı olmasının altı çiziliyor. Kampanyanın temasını yansıtan çizimler de ünlü karikatürist Kutlukhan Perker tarafından hazırlanıyor.