‘Mixx Awards 2012’ ödülleri sahiplerini buldu

Dijital pazarlama iletişimi sektörünün en iyilerinin belirlendiği ‘Mixx Awards Türkiye 2012’nin sonuçları açıklandı.  Dijital pazarlama iletişimi endüstrisinin en iyilerini, sektöre ve hizmet ettikleri markalara kattıkları artı değeri tescilleyen ‘Mixx Awards Türkiye 2012’nin kazananları 13 Şubat gecesi, Rahmi Koç Müzesi’nde düzenlenen törenle sahiplerini buldu. Mixx Awards yarışmasında, stratejiden yaratıcı çalışma ve uygulamaya, medya planlamasından entegrasyona, verimlilikten […]

ETKİNLİK
DigitalAge, 14.02.2013 - 15:43



























Dijital pazarlama iletişimi sektörünün en iyilerinin belirlendiği ‘Mixx Awards Türkiye 2012’nin sonuçları açıklandı. 

Dijital pazarlama iletişimi endüstrisinin en iyilerini, sektöre ve hizmet ettikleri markalara kattıkları artı değeri tescilleyen ‘Mixx Awards Türkiye 2012’nin kazananları 13 Şubat gecesi, Rahmi Koç Müzesi’nde düzenlenen törenle sahiplerini buldu.
Mixx Awards yarışmasında, stratejiden yaratıcı çalışma ve uygulamaya, medya planlamasından entegrasyona, verimlilikten yatırımın geri dönüşüne (ROI) kadar tüm iletişim katmanları ele alındı. Mixx Awards 2012’nin Altın Mixx kazananları, yarışmanın uluslararası ayağı olan Mixx Europe’a katılmaya hak kazandı.
70 ajanstan toplam 433 başvurunun yapıldığı yarışmada Sesli Harfler ve Procter & Gamble çalışması ‘Bebeğimle Büyüyorum’, Yılın Kampanyası seçildi. 
Törende IAB Türkiye adına konuşma yapan IAB Türkiye Yönetim Kurulu Başkanı Ahmet Pura, bu yıl üçüncü kez düzenlenen Mixx Awards’a bir yarışma olmanın ötesinde misyon yüklediklerini belirterek “Mixx bizim için dijital bir eğitim kaynağı ve Türkiye’nin dijital merkeze dönüştürülmesi sürecinde bir araç.” ifadesini kullandı. 
Yarışan kategoriler 
Marka destinasyon siteleri, rich media display reklamları, mobil marka destinasyon siteleri ve aplikasyonlar, oyunlar, markalı içerik, viral, ev-dışı dijital, tablet uygulamaları, mekan temelli reklam, sosyal medya aplikasyonları, deneysel ve yenilikçi, marka farkındalığı ve konumlandırma, doğrudan pazarlama, ürün lansmanı, çapraz mecra entegrasyonu, dijital entegrasyon, oyun içi, sosyal pazarlama, kar amacı gütmeyen/kamu hizmetleri, arama motoru, mikrositeler, mobil reklamlar, online videolar, video reklamlar, mobil reklam, mobil markalı aplikasyon olmak üzere tüm başvurular 27 kategoride altın, gümüş ve bronz Mixx ile ödüllendirildi.

YORUM YAZ

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız !

YORUMLAR

Total wordpress themes free