REKLAM & PAZARLAMA

DigitalAge | 13.01.2017 - 10:36

Mindshare, Programatik ile fark yaratıyor

Mindshare Türkiye, Unilever için yaptığı Programatik Açıkhava kullanımı ile sektörde bir ilke imza attı

6
paylaşım
Facebook
Twitter
Linkedin
+
Nedir?

Programatik açıkhava reklamcılığı, AirSqreen firması tarafından Türkiye’ye getirilen ve açıkhavada data kullanarak yayınlara anlık olarak müdahale edebilme ve hedefleme imkan sağlayan bir satın alma teknolojisi.

Mindshare Türkiye – Unilever Dijital Direktörü Taylan Koru yaptıkları çalışmayı şöyle özetledi ‘2016 aralık ayında Unilever’in çeşitli markaları için başladığımız kullanımlarda kampanyaların frekansını, yayında olacakları zaman dilimlerini, kreatiflerini kontrol edebiliyoruz. Yine bu teknoloji yardımı ile programatik açıkhava kampanyalarını dijital kampanyalarda olduğu gibi Adserver kullanarak entegre bir şekilde raporlayabiliyoruz.’

Mindshare Türkiye Non TV Satın Alma Direktörü Çiğdem Nacar Yıldırım ise  ‘İstanbul’un çeşitli lokasyonlarındaki Lookscreen ekranlarında yayında olan kampanyalarda hava durumuna göre ya da haftanın belirli günlerinde yayında olabiliyoruz. Örneğin Knorr Sıvı Çorba görseli hava sıcaklığı 10 derecenin altına düştüğünde yayına giriyorken, Clear Men görseli maç sonuçlarına göre değişen metinlerle sadece haftasonu yayına girecek’ diyerek teknolojinin sunduğu imkanlardan bahsetti.

Reklamveren: Unilever
Medya Ajansı: Mindshare
Programatik Outdoor Mecra: AirSqreen
Açıkhava Mecra: Look Screen