Skip to main content

Microsoft’un, her yıl 112 ülke arasında düzenlediği ‘Yılın Ülkesi’ yarışmasını üçüncü kez Microsoft Türkiye kazandı.  Microsoft’un bulunduğu ülkelerdeki müşteri memnuniyet endekslerinin yükselmesi, hızlı büyüme oranları, geliştirilen etkin stratejiler, çalışan memnuniyeti…

Microsoft’un, her yıl 112 ülke arasında düzenlediği ‘Yılın Ülkesi’ yarışmasını üçüncü kez Microsoft Türkiye kazandı. 

Microsoft’un bulunduğu ülkelerdeki müşteri memnuniyet endekslerinin yükselmesi, hızlı büyüme oranları, geliştirilen etkin stratejiler, çalışan memnuniyeti ve ülke ekonomisinin gelişimine yaptığı katkılar gibi kriterler baz alınarak değerlendirildiği yarışmada, Microsoft Türkiye son dört yıl içerisinde üçüncü kez ‘Yılın Ülkesi’ ünvanını kazandı.
Microsoft Türkiye Genel Müdürü Tamer Özmen, kupanın Microsoft’un Türkiye’ye ek yatırım yapmasını sağlayacağını söyledi.
Microsoft Türkiye yılı 19 ödülle kapattı
Mali yılını geçtiğimiz Haziran ayında kapatan Microsoft Türkiye çalışanları bu yılı sadece ‘Yılın Ülkesi’ ödülünün yanında pek çok farklı alanda topladıkları toplam 19 ödülle kapattı. 
Microsoft Türkiye Mayıs ayında da ‘Great Place to Work’ tarafından Türkiye’de ‘Yılın En İyi Şirketi’ seçilmişti.
Microsoft Türkiye’nin aldığı ödüller arasında danışmanlık hizmetleri, iş ortakları performansı, KOBİ segmenti, müşteri memnuniyeti, fikir hakları çalışmaları, Office grubu ve sunucu-bulut hizmetleri bölümlerinin aldıkları ‘En İyi Performans’ ödülleri de yer alıyor.