Skip to main content

MediaCat dergisi tarafından bu yıl 8. düzenlenen Felis Ödülleri medya planlama stratejilerini ödüllendirmesinin yanı sıra bu yıl genişleyen dijital kategoriler bölümü ve yeni eklenen yaratıcılık bölümü ile artık daha kapsamlı….

MediaCat dergisi tarafından bu yıl 8. düzenlenen Felis Ödülleri medya planlama stratejilerini ödüllendirmesinin yanı sıra bu yıl genişleyen dijital kategoriler bölümü ve yeni eklenen yaratıcılık bölümü ile artık daha kapsamlı.
Pazarlama iletişiminde yaratıcı ve etkili fikrin önemini, reklamın ticari başarısındaki rolünü vurgulamak, yaratıcı fikir ve uygulamaların gelişmesine, ilerlemesine katkı sağlamak, bu alandaki kalite standartlarını yükseltmek amacıyla MediaCat tarafından bu yıl sekizincisi düzenlenen Felis Ödülleri’ne erken başvurular indirimli olarak, 15 – 31 Temmuz tarihleri arasında, brandweekistanbul.com/felis sitesi üzerinden yapılacak. Başvurular 01 Ağustos -20 Eylül tarihleri arasında da devam edecek.
Yarışmaya ilk kez 1 Temmuz 2012 – 20 Eylül 2013 dönemi içinde yayınlanmış/uygulanmış özgün çalışmalar katılabiliyorken; söz konusu işlerin bu tarih dilimi içerisinde yurtiçinde ve/veya yurtdışında yayınlanmış olması gerekiyor.
Felis Ödülleri medya ajanslarına, reklam ajanslarına, dijital ajanslara, internet interaktif ajanslara, out-of-home, sinema, radyo alanlardaki reklam ve medya ajanslarına, doğrudan pazarlama, etkinlik, pr ve sosyal medya  ajansları ile mobil ajansların katılımına açıktır.
Felis Ödülleri’ne projeler, 94 kategoride katılabilecekler. Projeler; her üç ana bölüm için sektör, reklamveren ve mecra temsilcilerinin oluşturduğu her bölüm için ayrı oluşturulacak jüriler tarafından değerlendirilecektir. 
MediaCat Felis Ödülleri 2013, üç ana bölümden oluşmaktadır: Felis Medya, Felis Dijital, Felis Yaratıcılık. Yeni kategorilerin eklendiği ve bazı kategorilerin revize edildiği tüm kategorilerin güncel listesi aşağıda yer alıyor:
FELİS MEDYA BÖLÜMÜ

A. MECRA KATEGORİLERİ

A01. En İyi Televizyon Medya Kullanımı
A02. En İyi Ürün Yerleştirme Kategorisi
A03. En İyi Sinema Medya Kullanımı
A04. En İyi Gazete Medya Kullanımı
A05. En İyi Dergi Medya Kullanımı
A06. En İyi Radyo Medya Kullanımı
A07. En İyi Açıkhava Medya Kullanımı
A08. En İyi Instore Medya Kullanımı
A09. En İyi Ambiant Medya Kullanımı – Küçük Ölçekli
A10. En İyi Ambiant Medya Kullanımı – Büyük Ölçekli
A11. En İyi Özel Etkinlik Kullanımı
A12. En İyi Markalı İçerik ve Sponsorluk Kullanımı
A13. En İyi Tüketiciyle Bağ Kurma (Consumer Engagement) Kullanımı
A14. En İyi Doğrudan Pazarlama Medya Kullanımı
A15. En İyi Yeni Medya Kullanımı
A16. En İyi Yerel Medya Kullanımı
A17. En İyi Çoklu Medya Kullanımı
B. HEDEF KİTLE KATEGORİLERİ

B01. Çocuk ve Gençlik (5-18)
B02. Tüm Yetişkinler
B03. Erkekler
B04. Kadınlar
B05. Özel Hedef Kitleler
(Emekliler, öğretmenler, üst gelir grubu gibi niş segmentler)
C. SEKTÖREL KATEGORİLER

C01. Hızlı Tüketim Ürünleri
C02. Araç ve Otomotiv Servisleri
C03. Diğer Tüketici Ürünleri (Dayanıklı Tüketim Malları Dahil)
C04. Finansal Ürün ve Servisler
C05. Ticari Kamu Servisleri (Tıbbi ve Sağlık Hizmetleri Dahil)
C06. Gezi ve Eğlence
C07. Perakende ve E-ticaret (Restoranlar Dahil)
C08. Basın ve Medya
C09. İş Ürünleri ve Hizmetleri
C10. Kurumsal İmaj ve Enformasyon
C11. Hayır Kurumları, Kamu Sağlığı ve Güvenliği, Kamu Bilinçlendirme Mesajları
FELİS DİJİTAL BÖLÜM

01. En Yaratıcı Web Sitesi
02. En Yaratıcı Dijital Reklam Uygulaması
03. En Yaratıcı Advergame (Platform Bağımsız)
04. En Yaratıcı Engagement Stratejisi
05. En Yaratıcı Platform Kullanımı
06. En Yaratıcı Topluluk Yöntemi
07. En Yaratıcı Sosyal Medya Uygulaması, Hizmet Kategorileri
08. En Yaratıcı Sosyal Medya Uygulaması, Ürün Kategorileri
09. En Yaratıcı Twitter Hesap Kullanımı (Marka ve Kişi)
10. En Yaratıcı Viral Proje
11. En Yaratıcı Mobil Reklam
12. En Yaratıcı Mobil Uygulama
13. En Yaratıcı Dijital Mecra Uygulaması (Facebook Reklamı, Adwords, vb.)
14. En Yaratıcı Dijital Merkezli Kampanya
15. Ufuk Açan Dijital Fikirler
16. En Yaratıcı Dijital Sosyal Sorumluluk Projesi
17. En Yaratıcı Dijital Hikâye Anlatımı Projesi
18. En Yaratıcı Dijital Markalı İçerik Çalışması
19. En Yaratıcı Dijital Out of Home
20. En Yaratıcı Startup Fikri
FELİS YARATICILIK BÖLÜMÜ

A. FİLM KATEGORİSİ (TV ve Sinema)

A01. Gıda ve İçecek
A02. Kozmetik ve Kişisel Bakım ve Sağlık Ürün ve Hizmetleri
A03. Ev Bakım ve Temizlik Ürünleri
A04. Ev Araç ve Gereçleri, Mobilya ve Dekorasyon
A05. Otomotiv, Otomotiv Ürün ve Hizmetleri
A06. Moda, Tekstil, Giyim, Ayakkabı ve Aksesuar
A07. Konut ve Yapı Malzemeleri
A08. Finans, Bankacılık ve Sigorta
A09. Telekomünikasyon ve İletişim (İnternet sağlayıcıları, GSM operatörleri, telefon markaları vb.)
A10. Perakende, Restoran, Fast Food, AVM, E-Ticaret Turizm, Eğlence ve Ulaşım
A11. Medya, Basın, Yayın
A12. Kurumsal İmaj, Strateji, İletişim
A13. Kurumsal Sosyal Sorumluluk ve Kamuoyu Bilinçlendirme
B. BASIN KATEGORİSİ (Gazete ve Dergi)
B01. Gıda ve İçecek
B02. Kozmetik ve Kişisel Bakım ve Sağlık Ürün ve Hizmetleri
B03. Ev Bakım ve Temizlik Ürünleri
B04. Ev Araç ve Gereçleri, Mobilya ve Dekorasyon
B05. Otomotiv, Otomotiv Ürün ve Hizmetleri
B06. Moda, Tekstil, Giyim, Ayakkabı ve Aksesuar
B07. Konut ve Yapı Malzemeleri
B08. Finans, Bankacılık ve Sigorta
B09. Telekomünikasyon ve İletişim
(İnternet sağlayıcıları, GSM operatörleri, telefon markaları vb.)
B10. Perakende, Restoran, Fast Food, AVM, E-Ticaret, Turizm, Eğlence ve Ulaşım
B11. Medya, Basın, Yayın
B12. Kurumsal İmaj, Strateji, İletişim
B13. Kurumsal Sosyal Sorumluluk ve Kamuoyu Bilinçlendirme
C. OUT OF HOME KATEGORİSİ

C.A. BILLBOARDLAR VE SOKAK MOBİLYALARI
C.A.01. Gıda ve İçecek
C.A.02. Kozmetik ve Kişisel Bakım ve Sağlık Ürün ve Hizmetleri
C.A.03. Ev Bakım ve Temizlik Ürünleri
C.A.04. Ev Araç ve Gereçleri, Mobilya ve Dekorasyon
C.A.05. Otomotiv, Otomotiv Ürün ve Hizmetleri
C.A.06. Moda, Tekstil, Giyim, Ayakkabı ve Aksesuar
C.A.07. Konut ve Yapı Malzemeleri
C.A.08. Finans, Bankacılık ve Sigorta
C.A.09. Telekomünikasyon ve İletişim (İnternet sağlayıcıları, GSM operatörleri, telefon
markaları vb.)
C.A.10. Perakende, Restoran, Fast Food, AVM, E-Ticaret Turizm, Eğlence ve Ulaşım
C.A.11. Medya, Basın, Yayın
C.A.12. Kurumsal İmaj, Strateji, İletişim
C.A.13. Kurumsal Sosyal Sorumluluk ve Kamuoyu Bilinçlendirme
C.B. BİNA / DUVAR

C.C. AMBIANT
(Barlar, restoranlar, dükkânlar, küçük ölçekli özel çözümler, gösteri & canlı reklam, araç giydirme)
MediaCat Felis 2013 Ödülleri ile ilgili daha ayrıntılı bilgi almak ve başvuruda bulunmak için brandweekistanbul.com/felis adresini ziyaret edebilirsiniz. 
Yarışmanın heyecanı paylaşmak için bize Facebook ve Twitter’da katılmayı unutmayın.
İlgili Kişi

Gözde Yılmaz
Kapital Medya Hizmetleri A.Ş.
0212 282 26 40/211
gozdeyilmaz@kapital.com.tr