Skip to main content

Mavi Jeans, Twitter ve Facebook üzerinden yeni kampanyalarını başlattı Mavi Jeans, 11 Şubat’ta başlayan 14 Şubat’a kadar devam edecek Sevgililer Günü’ne özel bir kampanya hazırladı. Mavi’nin Twitter kampanya platformu Mavitweet…

Mavi Jeans, Twitter ve Facebook üzerinden yeni kampanyalarını başlattı
Mavi Jeans, 11 Şubat’ta başlayan 14 Şubat’a kadar devam edecek Sevgililer Günü’ne özel bir kampanya hazırladı.
Mavi’nin Twitter kampanya platformu Mavitweet aracılığıyla aşk mesajını paylaşan ve mesajına aynı platformdan yanıt alanlardan 10 çift, jean kazanma şansını yakalıyor. 
 
Mavi’nin Facebook sayfasında düzenlenen ‘Taze Geldi’ yarışması da Sevgililer Günü konseptiyle gerçekleştiriliyor. ‘Taze Geldi’ sorusuna doğru cevap verenler arasından 5 çifte, aşıklara özel seçilen kadın ve erkek ürünleri hediye ediliyor.