SOSYAL MEDYA

H.Kerem Fındık | 01.03.2017 - 11:33

Masterpass ve Getir’den Facebook chatbot’la ödeme dönemi

Masterpass’la Tüketiciler, Facebook Messenger üzerinden alışveriş yaptıklarında artık herhangi bir kartla, herhangi bir yerde, herhangi bir cihazla ödeme yapıyor.

Facebook
Twitter
Linkedin
+

Mastercard ve Getir, Masterpass ile tüketicilere internetten yazışarak ticaretin kusursuz ve güvenli ödeme çözümünü sundu. Geliştirilen çözüm ile artık Facebook Messenger üzerinde chatbot vasıtasıyla Masterpass ile ödeyerek Getir’in 600’den fazla gündelik ürününü 10 dakika içerisinde teslim alınabiliyor. Bu çözüm, Messenger vasıtasıyla yapılan gündelik satın alma deneyimlerini geliştirmek için tasarlandı.

Masterpass’in ödeme teknolojisi ve Getir’in teslimat modeli (Ocak 2017 itibariyle 1 milyon teslimat) ile alışveriş tarzını yenileyen elektronik ödeme çözümü, Mastercard ve Getir’in iş birliğinde dünyada Masterpass kanalıyla ilk kez Türkiye’de gerçekleştirildi. Bu yeni çözümün sloganı ise #chatdiyeode.

Dünyada Masterpass ile ilk kez Türkiye’den

Bu yeni teknolojik çözüm sayesinde Messenger üzerinden Getir chatbot’unu kullanarak tüketiciler ürün seçebiliyor, sipariş verebiliyor ve güvenli ödeme yapabiliyor. Masterpass ve Getir’in alışverişe getirdiği yenilik ise ödeme onayı dâhil tüm bu işlemlerin sohbet sayfasından çıkmadan yapılabilmesi. Bunun için yapılması gereken; Messenger’ın arama sekmesine “Getir” yazmak, akıllı bir chatbot ile sohbet etmek ve son olarak Masterpass aracılığı ile güvenli bir ödeme gerçekleştirmek.

Dünya genelinde 34 ülkede kullanılan Masterpass, 340 bin’den fazla ödeme noktasında dijital ödeme platformu sunuyor. Kart bilgilerini Masterpass’e kaydeden kullanıcılar, dünyanın her bir yerinde, Masterpass logosu taşıyan her ödeme noktasında bir kez daha kart bilgilerini girmeye gerek duymadan satın alımlarını tamamlayabiliyor.