Markaların online mecradaki tercümanı: MeaMinds

Tüketicilerin hizmet aldıkları kurumlar, kullandıkları ürünler ve takip ettikleri kampanyalar hakkında sosyal medyada yaptıkları yorumları anlamlandırarak, markaların itibar yönetimine katkı sağlayan Online Müşteri İlişkileri Yönetim Platformu MeaMinds, kurumların sosyal medyadaki tüketicilerini daha iyi anlamalarına yardımcı oluyor. Ürünlerini kendi Ar-Ge merkezinde geliştiren teknoloji şirketi Proline’ın Türk mühendisleri tarafından hazırlanan MeaMinds platformu, Twitter ve Facebook gibi Türk […]

Uncategorized
DigitalAge, 29.07.2013 - 15:23
Tüketicilerin hizmet aldıkları kurumlar, kullandıkları ürünler ve takip ettikleri kampanyalar hakkında sosyal medyada yaptıkları yorumları anlamlandırarak, markaların itibar yönetimine katkı sağlayan Online Müşteri İlişkileri Yönetim Platformu MeaMinds, kurumların sosyal medyadaki tüketicilerini daha iyi anlamalarına yardımcı oluyor.
Ürünlerini kendi Ar-Ge merkezinde geliştiren teknoloji şirketi Proline’ın Türk mühendisleri tarafından hazırlanan MeaMinds platformu, Twitter ve Facebook gibi Türk kullanıcıların yorum yapmak için en fazla tercih ettiği sosyal medya mecralarında markalar, kurumlar ya da vakalar hakkında yazılan milyonlarca içeriği ‘olumlu’, ‘olumsuz’ ya da ‘nötr’ olarak anlamlandırabiliyor. 
Ayrıca MeaMinds kullanan kurumlar, Türkçe, İngilizce ve Arapça olarak üç farklı dilde kendileri hakkında konuşulanların detaylı analizlerine sahip olabiliyor.
Yeni sürümüyle daha fazla özelliği kullanıcılarına sunan MeaMinds platformu, GooglePlus ve YouTube gibi ek sosyal mecralar bünyesindeki yorumları da analiz edip; müşterilerine günlük, haftalık, aylık olarak otomatik raporlar yolluyor. MeaMinds’ın yeni sürümü ayrıca, dinamik infografik oluşturabilme özelliği ile Twitter ve Facebook’ta yapılan yorumları görselleştiriyor.

YORUM YAZ

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız !

YORUMLAR

Total wordpress themes free