Markaların dijital reklamları yarışıyor

Mixx Awards Türkiye 2012 için başvuru süreci başladı. son başvuru tarihi 11 Ocak 2013 Dijital pazarlama iletişimi endüstrisinin en iyilerini, sektöre ve hizmet ettikleri markalara kattıkları artı değeri tescilleyecek olan ‘Mixx Awards Türkiye 2012’ yarışması için geri sayım başladı.  IAB Türkiye tarafından düzenlenen yarışmaya katılacak adaylar başvurularını, 11 Ocak 2013 tarihine kadar mixxawards-tr.org adresinden yapılabilecekler. Toplam 27 […]

Uncategorized
DigitalAge, 28.12.2012 - 13:44
Mixx Awards Türkiye 2012 için başvuru süreci başladı. son başvuru tarihi 11 Ocak 2013
Dijital pazarlama iletişimi endüstrisinin en iyilerini, sektöre ve hizmet ettikleri markalara kattıkları artı değeri tescilleyecek olan ‘Mixx Awards Türkiye 2012’ yarışması için geri sayım başladı. 
IAB Türkiye tarafından düzenlenen yarışmaya katılacak adaylar başvurularını, 11 Ocak 2013 tarihine kadar mixxawards-tr.org adresinden yapılabilecekler.
Toplam 27 kategorinin yer aldığı Mixx Awards, ‘Tekil’ ve ‘Kampanya’ olarak iki başlıkta düzenleniyor. Her kategoride ‘Altın’, ‘Gümüş’ ve ‘Bronz’ Mixx ödülü veriliyor. Yarışmaya başvuruda bulunan kampanyalar ya da tekil iş örnekleri arasından en iyi interaktif çalışmalar ödüllendiriliyor. Ayrıca, çoklu interaktif taktikleri bir arada başarıyla kullanan reklamlarla birlikte özellikle mobil, arama motoru, interaktif televizyon gibi yükselişe geçmiş yöntemleri, gelişkin ve yenilikçi bir biçimde kullanan çalışmalar da ödül kazanabiliyor. 

Mixx Awards Türkiye 2012 Kategorileri

Tekil Kategoriler
Marka Destinasyon Siteleri, Mikrositeler, Rich Media Display Reklamları, Mobil Reklamlar, Mobil Marka Destinasyon Siteleri ve Aplikasyonlar, Oyunlar, Online Videolar, Markalı İçerik, Viral, Ev-Dışı Dijital, Tablet Uygulamaları, Mekan Temelli Reklam, Soyal Medya Aplikasyonları. 
Kampanya Kategorileri
Deneysel ve Yenilikçi, Marka Farkındalığı ve Konumlandırma, Doğrudan Pazarlama (direct response ve ve lead generation), Ürün Lansmanı, Çapraz Mecra Entegrasyonu, Dijital Entegrasyon, Mobil Reklam, Mobil Markalı Aplikasyon, Oyun İçi, Sosyal Pazarlama, B2B, Arama Motoru, Video Reklamlar, Kar Amacı Gütmeyen/Kamu Hizmetleri.
Ajanslar, reklamverenler, yayıncılar, medya ajansları ve akademisyenler başvuruları farklı bakış açılarıyla değerlendirildiği Mixx Awards Türkiye’nin ödül töreni 13 Şubat 2013’te Koç Müzesi’nde gerçekleşecek.  

YORUM YAZ

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız !

YORUMLAR

Total wordpress themes free