REKLAM & PAZARLAMA

DigitalAge | 26.04.2018 - 10:32

Marka Okulu “Tüketici Serüveni”ni ele alıyor

Marka Okulu, 16 Mayıs Çarşamba günü “Tüketici Serüveni” başlıklı seminere ev sahipliği yapacak.

Facebook
Twitter
Linkedin
+

İstanbul Bilgi Üniversitesi ve MediaCat program ortaklığıyla yürütülen ve sektörün ileri gelen isimlerinden oluşan kadrosu ile Marka Okulu, 16 Mayıs Çarşamba günü “Tüketici Serüveni” başlıklı seminere ev sahipliği yapacak.

İletişim sektörünün önde gelen isimlerini santralistanbul Kampüsü’nde bir araya getirecek olan “Tüketici Serüveni” başlıklı seminerde tüketici kavramı tüm boyutlarıyla ele alınacak.

İstanbul Bilgi Üniversitesi Pazarlama İletişimi / Marka Okulu Yüksek Lisans Programı Direktörü Doç. Dr. Gresi Sanje’nin açılış konuşmasıyla başlayacak olan seminerde Marka Okulu Öğretim Görevlisi ve MediaCat Genel Yayın Yönetmeni Pelin Özkan tüketici kavramını tartışacak. Özkan’ın ardından seminer, Doç. Dr. Gresi Sanje’nin “Nesiller Perspektifinden Gelecek Pazarlar”, Marka Okulu Öğretim Görevlisi ve BPN İstanbul CEO’su Nüzhet Algüneş’in “Tüketici ve Medya Tüketim Eğilimleri”, Marka Okulu Öğretim Görevlisi Doç. Dr. Kaan Varnalı’nın  “Deneyimin Anatomisi: Zamanı Bükmek” ve Marka Okulu Öğretim Görevlisi ve FutureBright Research’ün kurucusu Akan Abdula’nın Türkiye’den Müşteri Deneyimi Manzaraları” değerlendirmeleriyle devam edecek.

Tüketici serüveninin nelere varacağının tartışalacağı etkinlikte ayrıca Marka Okulu Öğretim Üyesi Doç. Dr. Kaan Varnalı ve Bilgi Üniveristesi İletişim Fakültesi Öğretim Görevlisi ve yazar Celil Oker, imza alanında okuyucuları ile buluşacak.

16 Mayıs Çarşamba günü santralistanbul Kampüsü’nde düzenlenecek olan “Tüketici Serüveni” başlıklı seminerin programına buradan ulaşabilirsiniz.

1 2