Skip to main content

Digital Age Summit 2012’nin konuşmacılarından etkinliğin Gençlik  Sponsoru olan Coca-Cola’nın Avrasya ve Afrika Grup İnteraktif Pazarlama Müdürü Mariano A. Bosaz, Coca-Cola Türkiye İnteraktif Pazarlama Müdürü Yüce Zerey ile birlikte ‘Coca-Cola’…

Digital Age Summit 2012’nin konuşmacılarından etkinliğin Gençlik  Sponsoru olan Coca-Cola’nın Avrasya ve Afrika Grup İnteraktif Pazarlama Müdürü Mariano A. Bosaz, Coca-Cola Türkiye İnteraktif Pazarlama Müdürü Yüce Zerey ile birlikte ‘Coca-Cola’ oturumunu gerçekleştirecek. 
Mariano A. Bosaz kimdir?
Mariano A. Bosaz’ın dijital pazarlama alanındaki çalışmaları üniversite yıllarında University of Richmond’da bir exchange programında çalıştığı girişimcilik projesiyle başladı. Bosaz oluşturduğu bir internet sitesini bir insan kaynakları firmasına sattıktan sonra, Latin Amerika’nın en büyük yatırım şirketlerinden biri olan Socma’dan iyi bir iş teklifi aldı ve internet projeleri üzerine analizler yapmaya başladı. Yaklaşık 3 sene burada çalıştıktan sonra Latin Amerika’nın en önemli medya gruplarından birinde dijital operasyonlardan sorumlu ‘İş Geliştirme Yöneticisi’ olarak görev aldı. 
2007 senesinde Coca-Cola Latin Amerika’da İnteraktif Pazarlama Direktörü olarak çalışmaya başladı. Coca-Cola’nın dijital pazarlama stratejisini geliştirdi, markaların internet/mobil platformlarını birleştirdi ve WorldCup 2012 ile Powerade Latin Amerika gibi projelerin tüm dijital işlerini devraldı. 2011 senesinde Coca-Cola’nın Avrasya ve Afrika Grup İnteraktif Pazarlama Müdürü seçildi. 
Bosaz’ın uzmanlık alanları arasında interaktif ve mobil pazarlama, stratejik iş planlaması ve iş geliştirme yer alıyor.