Skip to main content

Veri analiziyle şirket stratejilerini belirleyen Kimola, 1 milyon TL yatırım aldığını duyurdu.

2014 yılında, büyük veri alanında metin verisi işlemek üzerine şirketleşen Kimola, tüketici iç görüleri üreterek, reklamverenlerin daha etkili stratejiler geliştirmesini ve satışlarını artırmasını amaçlayan ürünüyle StartersHub, 500 Startups ve Melek Yatırımcı Uğur Şeker’den toplam 1 milyon TL yatırım aldığını duyurdu. Ekip, 3 ay içerisinde Türkiye’nin ilk Tüketici İçgörü Platformu’nu açmaya hazırlanıyor.

Nike, Japan Tobacco International, IPSOS, BPN İstanbul, Wanda gibi markalara hizmet veren Kimola’nın yapay zekası üzerine kurulu analitik ürünü, markaların, araştırma şirketlerinin ve strateji odaklı ajansların tüketici gruplarını daha iyi anlamasına, satış kanallarının stratejilerini oluşturmasına destek veriyor. StartersHub XO 2017 programından başarıyla mezun olduktan sonra post-seed yatırım turunu kapatan ekip, 3 ay içerisinde hazırlıklarını tamamlayıp, Türkiye’nin SaaS modeliyle satış yapacak ilk “Tüketici İçgörü Platformu”nu erişime açacak. Bu sayede reklamverenler, araştırmak istenilen kitle sayısına göre paketlerden birini seçerek, 10.000 kişilik bir araştırmayı 3 saniye içerisinde alabilecekler.

Kimola’nın yeni platformuyla birlikte, herhangi bir hedef grubunun davranış ve tercihlerine göre tüketici içgörüleri edinmek mümkün olacak. Kullanıcılar, hiçbir araştırma uzmanlığına sahip olmadan, Kimola’nın yapay zekasının yardımı ile bir arayüzde “modaseverler” “fast-food gençliği” “sporla ilgilenenler” “müzikseverler” “diziseverler” gibi hedef grupları oluşturabilecek ve bu kitlelerin demografik yapılarından, ilgi alanlarına, hangi televizyon dizilerini izlediğine, hangi markalar, ünlüler, fenomenler ile etkileşime girdiğine dair verilere ulaşabilecek.