Skip to main content

I-AM, KFC’nin İngiltere’deki konsept restoranının müşteri deneyimi tasarımı ve marka iletişimini üstlendi

I-AM, KFC’nin konsept restoranının marka tasarımı ve iletişimi, yaratıcı uygulamalar, sanat yönetmenliği ve iç mimarlık tasarımı süreçlerini üstlendi.

Mimarlar, iç mimarlar, endüstriyel tasarımcılar, marka stratejistleri, iletişimciler ve grafik tasarımcılardan oluşan marka deneyimi ve tasarım ajansı I-AM, KFC İngiltere’nin bütünlüklü bir müşteri deneyimi güncelleme çalışması olarak geliştirilen Cross Hands’deki konsept restoranı için iletişim yöntemleri paketi tasarladı ve hayata geçirdi.

KFC İngiltere konsept restoranına I-AM imzası

I-AM’in KFC İngiltere için tasarladığı iletişimi paketi; marka stratejisi, müşteri yolculuğu tasarımı, marka iletişimi – yaratıcı gelişmeler ve uygulamalar, fotoğraf çekimi sanat yönetmenliği, iç mimarlık tasarımı ve markanın uygulanması aşamalarını kapsıyor.

I-AM’in kurucu ortaklarından Emre Kuzlu, “I-AM olarak, KFC’nin hızla evrilen yiyecek ve içecek perakende pazarındaki farklılığını ifade etmek amacıyla tasarladığımız iletişim paketiyle markanın sunduğu deneyimin geliştirilmesi üzerine çalıştık. Daima Orijinal” olarak belirlediğimiz konumlandırmamız çerçevesinde, insanları harika ve taze hazırlanmış yiyecekler için bir araya getiren bir mekan oluşturduk. Sonuç olarak elde ettiğimiz tasarım, KFC’yi fast food ile tecrübeye dayalı yemek arasında bir noktada konumlandırıyor.” dedi.