Ketchup, Sadakat Ödülleri’nde finalist oldu

Ketchup, Loyalty Awards’da 4 farklı müşterisi için yönettiği projelerle kısa listede yerini aldı.

ETKİNLİK
DigitalAge, 16.04.2014 - 16:26

Sadakat pazarlaması alanında yurtiçi ve yurtdışında bir çok firmaya danışmanlık ve yönetim hizmeti sunan Ketchup Loyalty Marketing, son üç yıldır dünyada başarılı sadakat projelerini ödüllendiren Loyalty Awards’da (Sadakat Ödülleri) 10 farklı kategoride birden finalist olarak yerini aldı.

Ketchup, 4 farklı müşterisi (Vodafone, The Coca-Cola Company, BP ve Volvo Car Türkiye) için 6 farklı sadakat programını yönetiyor. Ödül töreni 10 Haziran’da Londra’da gerçekleşecek.

BENZER HABERLER
YORUM YAZ

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız !

YORUMLAR

Total wordpress themes free