Kaza anında panik yapmayı engelleyen uygulama

Generali Sigorta, tasarladığı mobil uygulaması Kolayla’yı hizmete sundu

TEKNOLOJİ
Tuğba Yalçın, 28.01.2015 - 16:39

Kolayla uygulaması ile Generali müşterileri araçları ile kaza yaptığında ya da yardıma ihtiyaç duyduğunda cep telefonları üzerinden tek bir butona tıklayarak yol yardım hizmeti (GPS üzerinde müşterilerin koordinat bilgileri alınıyor) alabiliyor ve uygulama üzerinden anında hasar bildirimi yaparak kişisel sigorta danışmanlarının canlı desteği ile tüm işlemlerini gerçekleştirebiliyor.

Uygulama yol yardımı dışında farklı sigortacılık hizmetleri, anında kişisel sigorta danışmanına erişim, hava durumu ve eş zamanlı trafik yoğunluğu gibi hayatı kolaylaştıran hizmetleri de 7/24 sunuyor.

Google Play Store ya da Apple Store üzerinden “Kolayla” kelimesi ile aratıp uygulamayı cep telefonlarına indirerek T.C. kimlik numaraları ile giriş yapan Generali müşterileri kişisel sigorta danışmanlarının resmi ve ismini ekranda görebiliyor. Kişisel sigorta danışmanının resmi tıklandığında 0850 555 55 55 çağrı merkezi üzerinden telefon görüşmesi ya da görüntülü arama başlatılabiliyor.

Uygulamaya yönelik yapılan araştırma

Generali Araştırma Merkezi (GAM) tarafından yapılan araştırmalara göre; sürücülerin yüzde 35’i kaza anında ilgili kişiyi tek bir tuşla aramayı tercih ederken yüzde 48’i kaza ya da yolda kalma durumlarında ne yapmaları gerektiği konusunda ilgili kişilerden yardım almak istiyor. Aynı sürücülerin yüzde 42’si kaza anında kaza tespit tutanağını doldurmak için yönlendirmeye ihtiyaç duyuyor. Araştırma sonuçlarına göre telefon ve internet, kaza durumlarında bilgi almak ve hasar talebinde bulunmak için yardım almada en çok tercih edilen araçlar olarak kullanılıyor.

Fotoğraf: Flickr kullanıcısı SewPixie

BENZER HABERLER
YORUM YAZ

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız !

YORUMLAR

Total wordpress themes free