İnternet ve televizyonun buluşmasıyla, ödemeli TV pazarı büyüyor

Araştırmalar, internet üzerinden TV yayıncılığı pazarının giderek büyüdüğünü de ortaya koyuyor.

ARAŞTIRMA
DigitalAge, 21.10.2013 - 11:13

İnternet ve televizyonu buluşturan ödemeli TV (Pay-TV) kavramının daha sık duyulmaya başlandığı bu dönemde, Cisco, IBC 2013 Fuarı’nda ödemeli TV operatörleri için geliştirdiği yeni ürünlerini tanıttı.

Televizyona sahip hane oranının çok yüksek olduğu dünyanın yarısından fazlası hâlâ internete bağlanmamış durumda.

Gelişen TV teknolojisi ve internet kullanımı ile televizyonların sadece seyretme fonksiyonu ile değil, diğer pek çok akıllı uygulama ve dijital olanakla hayatımızda giderek daha fazla yer aldığını açıklayan Cisco, yaptırdığı araştırmanın, dünyada televizyona sahip hane oranının çok yüksek olduğunu, buna karşılık dünyanın yarısından fazlasının hâlâ internete bağlanmamış olduğunu ortaya koyduğunu kaydetti.

Cisco, bu durumun gelişmiş izleme teknolojileri açısından önemli bir potansiyele dikkat çektiğini belirtiyor.

Dünyada 300 milyondan fazla hanede Cisco teknolojisine sahip ödemeli TV sistemi kullanılıyor. 150’den fazla operatör ve içerik üreticisi ile işbirliği yapan Cisco’nun ödemeli TV geliri 80 milyar dolara ulaştı.

BENZER HABERLER
YORUM YAZ

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız !

YORUMLAR

Total wordpress themes free