Skip to main content

Microsoft, Internet Explorer için yeni bir reklam yayınladı. 90’ların Çocuğu (‘Child Of The 90s’) başlığında yayınlanan reklam, izleyenleri 90’lı yıllarda bir yolculuğa çıkarıyor. Yeni neslin kullandığı iPod’lardan çok önce var…

Microsoft, Internet Explorer için yeni bir reklam yayınladı.
90’ların Çocuğu (‘Child Of The 90s’) başlığında yayınlanan reklam, izleyenleri 90’lı yıllarda bir yolculuğa çıkarıyor.
Yeni neslin kullandığı iPod’lardan çok önce var olan yoyo, disk, sanal bebek, troll, walkman, su tabancası, tasolar, aç hipopotamlar oyunundan o dönemin moda saç kesimine kadar kısacası o yıllarda ne varsa, bu reklamda görebilirsiniz. Reklamın sonunda ‘siz büyüdünüz, tarayıcı olarak biz de’ mesajı paylaşılıyor. 
Creativity Online sitesine göre; nostaljik vurgular, bugünlerde bir çok markanın yaratıcılığını artırdı. Disney’in Wreck-It-Ralph için yaptığı ‘8 Bit Street’ ve Old Spice’ın pikselli çalışmasından sonra, Internet Explorer 90’lı yıllardaki anıları yeniden canlandırmak istiyor. 
Venture Beat internet sitesinde; Internet Explorer, Google Chrome ve Mozilla Firefox gibi birçok tarayıcı seçimlerinin içinde kullanıcıların karşısına yaratıcı bir çözümle çıkması gerektiğini yazdı. Haberde ayrıca, bu son reklamın Internet Explorer’ın insanların ilgisini kazandıracağı yönünde yorumuna yer verildi. 
Yeni Tumblr sayfası browseryoulovedtohate.com’da, Internet Explorer (IE)’nin neden artık daha iyi olduğunu ve tercih edilebileceğine ilişkin paylaşımlarda bulunuluyor.