Skip to main content

ING Bank, televizyon ve Twitter mecralarını etkileşimli bir sosyal TV kampanyasında birlikte kullandı. Yeni kampanyasında ING Bank, faiz oranının müşteriler tarafından belirlenmesini sağladı.  ING Bank, müşteri katılımlı ihtiyaç kredisi faiz…

ING Bank, televizyon ve Twitter mecralarını etkileşimli bir sosyal TV kampanyasında birlikte kullandı. Yeni kampanyasında ING Bank, faiz oranının müşteriler tarafından belirlenmesini sağladı. 
ING Bank, müşteri katılımlı ihtiyaç kredisi faiz indirimini gerçekleştirdi. Yarışma programı Survivor’da 26 Mayıs Pazar akşamı yaklaşık 2 saat süren kampanya, ‘Ne kadar çok tweet o kadar düşük faiz’ sloganı ile aylık faiz oranının yüzde 0,88’den 0,58’e düşmesini sağladı.
‘#BirTweetimeBakar’ hashtagi Twitter’da gündem yarattı 
TV programı boyunca duyurusu yapılan ihtiyaç kredisinin aylık faiz oranı, yüzde 0,88 oranından başlayarak seyircilerin ‘#BirTweetimeBakar’ hashtagli tweetleri ile adım adım düşmeye başladı. Saat 21.00 kuşağında yayınlanan ING Bank tanıtıcı reklamında ‘Ne kadar çok tweet o kadar düşük faiz’ sloganı ile herkes ihtiyaç kredisi faiz oranının düşmesine katkı sağladı. Saat 23.10 itibariyle 10 bine yakın tweet gönderimi sonucunda aylık faiz oranının yüzde 0,58’e indiği seyircilerle paylaşıldı.
ING Bank’ın, aylık yüzde 0,58 cazip faizli tüketici kredisi ürünü 31 Mayıs’a kadar geçerli olurken, tweet atan atmayan herkes faydalanabilecek, kredi kullanmak isteyenlerin ING Bank şubelerine gitmesi yeterli olacak.