Skip to main content

İçerik pazarlama son dönemin en çok konuşulan pazarlama trendlerinden biri. Özellikle reklamların ikna edebilme gücünü giderek kaybettiği, müşterilerin marka mesajlarına karşı her geçen gün daha duyarsız kaldığı, hatta reklam içeriklerini gözardı edebilmeyi öğrendiği bir dönemde içerik pazarlamanın neden gittikçe daha popüler hale geldiğini anlamak çok da zor değil.

2007 – Red Bull enerji içeceği satan bir şirketten bir medya devine dönüştü

2007’de Avusturya’da pazarlama amaçlı içeriklerin bir düzene sokulması için Red Bull Media House şirketinin kurulmasıyla, Red Bull televizyon kanalları, dergileri, sinema filmleri, belgeselleri, TV dizileri ve haber içerikleri ile dünyanın önde gelen medya şirketlerinden birine sahip oldu.

Sayfalar: 1 2 3 4 5 6 7 8 9