İçerik pazarlamanın kısa tarihi

İçerik pazarlama son dönemin en çok konuşulan pazarlama trendlerinden biri. Özellikle reklamların ikna edebilme gücünü giderek kaybettiği, müşterilerin marka mesajlarına karşı her geçen gün daha duyarsız kaldığı, hatta reklam içeriklerini gözardı edebilmeyi öğrendiği bir dönemde içerik pazarlamanın neden gittikçe daha popüler hale geldiğini anlamak çok da zor değil.

İŞ DÜNYASI
DigitalAge, 05.03.2014 - 10:50

Bugünlerde popülaritesi hızla artmasına rağmen aslında içerik pazarlamanın tarihi oldukça eski. Hatta ilk insanların av başarılarını anlattıkları duvar resimlerini bile içerik pazarlamanın oldukça eski bir şekli olarak kabul etmek mümkün. Bildiğimiz anlamda pazarlama iletişimi çalışmalarında kullanımı ise 1895 yılına kadar uzanıyor.

1895 – John Deere ‘The Furrow’ Dergisini çıkarttı

Traktör üreticisi John Deere dünyanın ilk müşteri dergisini basmaya başladı. Çiftçilere teknolojik yenilikler ve tarım tekniklerini anlatan dergi bugün hâlâ 40 ülkede 12 farklı dilde 1,5 milyon okuyucuya ulaşıyor.

Sayfalar: 1 2 3 4 5 6 7 8 9

BENZER HABERLER
YORUM YAZ

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız !

YORUMLAR

Total wordpress themes free