İçerik Bulutu “Müşteri Merkezi” yeniliğini tanıttı

Dijital içerik platformu İçerik Bulutu, İçerik Bulutu “Müşteri Merkezi” yeniliğini tanıttı.

İŞ DÜNYASI
DigitalAge, 29.04.2016 - 08:40

Dijital içerik platformu İçerik Bulutu, ajanslar ve serbest çalışanların tek başına içerik hizmetleri sunabileceği İçerik Bulutu Müşteri Merkezi yeniliğini tanıttı. Ajanslara çoklu müşteri yönetimi ve ek avantajlar sağlayan İçerik Bulutu Müşteri Merkezi (MM)  markalara ürettirdiği içeriklerden para kazanma şansı da sunuyor. Bu servis sayesinde bir ekip kurmadan, ek bir maliyet yapmadan, birden fazla müşteri hesabı tek bir alan üzerinden yönetilebiliyor.

icerik-bulutu-musteri-merkezi

Profesyonel içerik üreticileri ile içerik üreten profesyonelleri bir araya getiren bulut tabanlı akıllı servis İçerik Bulutu’nu kullanan marka, kobi, ajans sayısı toplamda 400’ü aştı. icerikbulutu.com, 45 ayrı kategoride 2000’den fazla uzman yazar, 30 üzeri editörü ve geliştirdiği servis ve teknolojileri ajansların hizmetine sunuyor. Markaların operasyonu azaltmak ve içerik pazarlaması süreçlerini desteklemek için yeni ürün ve servisler geliştirmeye devam eden İçerik Bulutu, T-Soft Entegrasyonunu yayına alarak ve 2000 siteyle icerikbulutu.com’u yayına aldı. T-Soft alt yapısına sahip bir e-ticaret şirketi icerikbulutu.com’dan ürün açıklaması talep ettiğinde tek tuşla 1000 içeriği ilgili ürünlerin altına indirebiliyor. 14 ajansla birlikte çalışan icerikbulutu.com’un, 2016 sonuna kadar hedefi 100 ajansı müşteri merkezi yapmak. İçerik Bulutu MM hakkında detaylı bilgiyi icerikbulutu.com/ajanslar sayfasında bulabilirsiniz.

İçerik Bulutu Nedir?

 

YORUM YAZ

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız !

YORUMLAR

Total wordpress themes free