Skip to main content

Dijital çalışmalarını ödüllendiren IAB ABD Mixx Awards 2016 kazananları açıklandı

IAB ABD MIXX Awards yarışmasının bu yılki kazananları açıklandı. Kazanan projeler, interaktif pazarlamanın yenilikçilik çıtasını yukarı çekerken sektörün dinamik geleceğine ışık tutmaya devam etti.

Son senelerde uluslararası arenalardan önemli ödüllerle dönen Türk ajans ve reklamveren ekipleri bu yıl MIXXAwardsEurope’un ardından ABD’den de boş dönmedi. Bu yılki yarışmada finale kalan 5 çalışmadan 3’ü ödül kazandı. Böylece Türkiye 2012’den beri IAB ABD MIXX Awards’tan aldığı ödül sayısını 15’e, ABD ve Avrupa’dan aldığı toplam ödül sayısını ise 38’e yükseltti.

Türkiye’den ödül alan 3 çalışmanın ayrıntıları ise şu şekilde:

‘Mobil Display Reklamlar’kategorisi Altın MIXX

Çiz Bakalım (Fillthe Banner)

SamsungElectronics – Opera Mediaworks& SMG Turkey

“Arama Motoru” kategorisi Bronz MIXX

Pegasuslu Olmak Ya Da Olmamak

Pegasus – Hype

‘Yaratıcı Reklam Optimizasyonu’ kategorisi Bronz MIXX

Wish Delivery Ad

Her yıl ulusal MIXX Awards yarışmalarında ödül kazanan projeler arasından seçilen işler IAB ABD’nin hazırladığı “Global Insights Report: What Works &Why” raporuna da giriyor. Türkiye’nin son 3 senedir 2 projeyle yer aldığı raporun bu yılki versiyonunda da geçtiğimiz yıl ödül alan 2 kampanyaya yer verildi. MIXX Awards Türkiye 2015’te ödül kazanıp, rapora katılan 2 çalışmanın ayrıntıları ise şu şekilde:

Sessiz Vitrin

Unilever / Axe Black – Manajans/JWT

TweetCar

Peugeot – Voden

Raporun tamamını incelemek için: iab.com/globalinsightsreport2016.