Skip to main content

HP, Coca-Cola’nın bugüne kadarki en büyük kişiselleştirilmiş marka kampanyasına rekor düzeyde üretim sağladı. HP Indigo dijital baskı makineleri 32 ülkede 800 milyon kişiselleştirilmiş etiket üreterek bir rekora imza attı.  HP, Coca-Cola’nın…




























HP, Coca-Cola’nın bugüne kadarki en büyük kişiselleştirilmiş marka kampanyasına rekor düzeyde üretim sağladı. HP Indigo dijital baskı makineleri 32 ülkede 800 milyon kişiselleştirilmiş etiket üreterek bir rekora imza attı. 


HP, Coca-Cola’nın bugüne kadarki en büyük kişiselleştirilmiş marka kampanyasında kullanılmak üzere HP Indigo Dijital Baskı ile konvansiyonel baskı teknolojiyi birleştirerek 800 milyon adet yüksek kaliteli kişiselleştirilmiş etiketin oluşturulmasını sağladı. 
Avrupa çapında 1 Mayıs’ta başlayan ‘Bir Coca-Cola Paylaş’ (Share a Coca-Cola) adlı kampanya 
Coca-Cola’nın 32 ülkedeki tüketicileriyle doğrudan ilişki kurmasını sağlayacak şekilde tasarlandı. Kampanya kapsamında Coca-Cola, Coca-Cola light ve Coca-Cola Zero şişeleri üzerindeki ikonik Coca-Cola logosu farklı ülkelerdeki en yaygın isimler, rumuzlar ve duygusal tabirlerle yer değiştiriyor. Tüketicilerle online ortamda iletişime geçme amacıyla tamamen entegre bir pazarlama programıyla desteklenen kampanya Coca-Cola’yı tüketici sahasında bir yenilikçi olarak konumlandırıyor.  
Coca-Cola paketlerinin dışında shareacocacola.com‘da kampanyayı aileleri ve dostlarıyla internet üzerinden deneyimleyebilmelerini sağlıyor. Kullanıcılar siteye girerek kendilerine özel kola kutularını oluşturabiliyor ve paylaşabiliyorlar.