Skip to main content

Fiyongo, hediye alışkanlıklarımızı inovatif bir yaklaşım ile dijitalleştirmeyi hedefliyor

Türkiye hediye vermek için bir neden gerekmeyen,‘içinden geldi‘ diyerek hediye alınan, bir şeyler ısmarlanan, doğum günü kutlanan, Anne ve Babalar gününü asla es geçmeyen açık bir toplum yapısına sahip. Fiyongo hem hediye vermenin ve almanın duygusallığını ve sıcaklığı koruyan hem de kullanıcılarına sevilen markalara ait onlarca ürün seçeneği sunan bir uygulama. Fiyongo, kullanıcılarına seçtikleri hediyeleri, kişisel mesajlarını yazı, fotoğraf veya video olarak ekleyerek WhatsApp ve Facebook Messenger üzerinden sevdiklerine gönderebilme imkanı veriyor. Ödeme alt yapısı olarak MasterCard servisi olan MasterPass ile online ödeme imkanı sağlıyor. Kullanıcıların gönderdikleri hediye ise bir web link ile beraber sevdikleri tarafından görüntülenip anında kullanılabiliyor. Yani hediyeyi alan kişi uygulamayı indirmeye gerek kalmadan hediyeyi açabiliyor. Servis şuan IOS ve Android uygulamalarıyla müşteri deneyimine sunulmuş bulunmakta. Fiyongo ile ilgili daha geniş bilgi için: www.fiyongo.com

Fiyongo’nun faydaları neler?

1) Doğum günleri, özel günleri hatırlar. Sizi ilgili günlerde uyararak asla mahcup olmamanızı sağlar. İsterseniz kendi etkinliklerinizi tanımlayabilirsiniz.
2) Her alışverişte tekrar tekrar kredi kartı bilginizi sormaz. Masterpass teknolojisi sayesinde kartınızı bir kere girerseniz ve güvenli/hızlı işlemlerinizi yaparsanız.
3) Hediye gönderirken Fiyonglar’la süslemek yerine video unuzu çekin, uzaktakileri sevindirin.
4) Hediyeyi vermek için arkadaşının yanında olmana gerek yok, anında whatsapp ve facebook üzerinden gönderebilirsin.
5) Hediyeyi alan kişide Fiyongo uygulaması olmasına gerek yok, gelen linke tıklayıp hediyeyi ve gelen mesajı görebilir
Böylece dilediğiniz an telefonunuzda veya facebook uygulamanızda ekli olan herkese hediye gönderebilirsiniz.

Yaz sonu hedefi 50 markaya ulaşmak

Kullanıcıların günlük hayatlarında kolayca kullanabilecekleri hediye seçeneklerinden bahseden kurucu ortaklardan Nedim Karasu, Fiyongo uygulamasını organik büyümesinin devam ettiğini, yeni firmalarla ortaklıklarımızı hızlı bir şekilde artırarak yaz sonuna 50 yeni firmanın Fiyongo ailesine katılacağını söyledi. Mevcutta olan markalardan en popüler ürünün Cinemaximum’dan Sinema bileti olduğunu da ekledi. Çok yakın zamanda ise popüler kahve ve yeme içme alanındaki markaları Fiyongo çatısı altında buluşturmayı hedeflediklerini söyledi. Şu an için kahveden , sinemaya ,oyundan müziğe, çiçekçiden takıcıya ondan fazla firma Fiyongo içerisinde yer alıyor.