Google, Facebook ve Twitter kullanıcıları reklamlardan koruyacak

Google, Facebook, Twitter, AOL ve IAB (İnteraktif Reklamcılık Bürosu) İnternet kullanıcılarını zararlı içeriğe yönlendiren reklamlara karşı korumak üzere işbirliği yaptılar. Bugün içinde yapılacak bir duyuru ile Ads Integrity Alliance diye bir oluşumun kuruluşunu açıklayacak olan şirketler bu oluşum aracılığıyla zararlı içerik yayan reklamlar ile ilgili bilgilerin yanı sıra kullanıcıların güvenliği için almaları gereken önemli önlemler […]

Uncategorized
DigitalAge, 14.06.2012 - 10:31

Google, Facebook, Twitter, AOL ve IAB (İnteraktif Reklamcılık Bürosu) İnternet kullanıcılarını zararlı içeriğe yönlendiren reklamlara karşı korumak üzere işbirliği yaptılar.

Bugün içinde yapılacak bir duyuru ile Ads Integrity Alliance diye bir oluşumun kuruluşunu açıklayacak olan şirketler bu oluşum aracılığıyla zararlı içerik yayan reklamlar ile ilgili bilgilerin yanı sıra kullanıcıların güvenliği için almaları gereken önemli önlemler ve davranışları paylaşıyor olacak. StopBadware adlı kâr amacı gütmeyen bir oluşumun kıdemli direktörü Maxim Weinstein, kurulacak olan Ads Integrity Alliance’da yöneticilik görevi üstleniyor olacak. Weinstein, “Belirli tehlikeler ve kötü oluşumlar ile ilgili bilgilerin paylaşılabilineceği formal kanalların olması çok değerli bir silahtır” dedi.

Google’ın Uluslararası Kamu Politikası Müdürü Eric Davis, “Her karmaşık ekosistemin parazitleri vardır” diyerek sözlerine şunları ekledi: “Hiçbir şirket veya hukuk ajansı tüm İnternet’te dolaşan zararlı oluşumları  tek başına durduramaz. Bu sebepten dolayı biz, diğer şirketler, oluşumlar ve kişiler ile beraber çalışarak paylaşabileceğimiz önemli bilgileri paylaşmamızın önemli olduğunu düşünüyoruz.”

Geçtiğimiz yıl Google yaklaşık 130 milyon reklamı ve 800 bin reklamvereni site kurallarını ihlal ettiği gerekçesiyle hizmet dışı bırakmıştı.

YORUM YAZ

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız !

YORUMLAR

Total wordpress themes free