Google Analytics’e yeni benchmark raporu özelliği geliyor

Yeni rapor, e-mail kampanyasında ortalama okunma oranının ve tıklanma oranında artışı sağlıyor

ARAŞTIRMA
DigitalAge, 11.09.2014 - 12:31

Google Analytics, önümüzdeki haftalarda yeni “benchmark reports”u yayına alacağını duyurdu. Benchmark Rapor (benchmark reports) özelliği, kendi verilerini Google ile anonim olarak paylaşan kullanıcılar için olacak.

Yeni rapor, bin 600 endüstri kategorisi, sayısı bin 250’yi bulan pazardan ve yedi farklı ölçekten aldığı engagement oranlarını ve gerçekleşen satın almaları sunuyor. Kullanıcılar, kanal, konum ve cihaz kategorisine göre verilerin analiz edildiği sonuçlara ulaşabilecek.

Google Analytics ayrıca internet sitesinde hangi alanların daha çok ilgi gördüğünü gösteren “heat map” özelliğini dâhil ediyor.

Duyuru ile birlikte, Google Analytics, Twiddy.com’da yer alan yorumları dahil etti. Tatil için ev kiralama seçenekleri sunan şirket Twiddy.com, yeni benchmark rapor özelliğini kullanmaya başladı. Şirketin CMO’su, yeni raporun e-mail pazarlama stratejisine katkıda bulunduğunu belirtti.

Twiddy.com’un CMO’su Ross Twiddy, bir hafta içinde rapordan elde ettikleri verilerle ortalama okunma oranının (open rate) yüzde 48 oranına ve tıklanma oranının (click through rate) yüzde 40’a ulaşmasında katkıda bulunduğunu belirtti.

Twiddy.com’un kullandığı benchmark raporundan bir ekran görüntüsü

twiddy.com analytics ekran görüntüsü

Yeni rapor, Analytics sayfasının “Audience” bölümünün altında görülebilir. Kullanıcılar, hesabın admin sayfasında “Google ve diğerleriyle anonim olarak paylaş” (Share anonymously with Google and others) kutusunu işaretlediğinde raporlara erişim yapabilecek.

Kaynak: Marketing Land

BENZER HABERLER
YORUM YAZ

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız !

YORUMLAR

Total wordpress themes free