gnçtrkcll’den gençlere 260 milyon TL’yi aşan fayda

Turkcell’in 2005’te hayata geçirdiği gençlik kulübü  gnçtrkcll, 8 yılı geride bıraktı. Peki, bu 8 sene boyunca gnçtrkcll neleri başardı? Cevabı infografikli haberimizde.    Türkiye’nin en büyük gençlik kulübü gnçtrkcll, 6 Temmuz’da Bodrum’da düzenlediği basın toplantısıyla gnçtrkcll’lilerin bugüne kadar elde ettikleri faydaları ve önümüzdeki döneme yönelik kampanyalarını paylaştı. Toplantıda  konuşan Turkcell Genel Müdür Yardımcısı Burak Sevilengül, […]

KAMPANYALAR
DigitalAge, 08.07.2013 - 13:55
Turkcell’in 2005’te hayata geçirdiği gençlik kulübü  gnçtrkcll, 8 yılı geride bıraktı. Peki, bu 8 sene boyunca gnçtrkcll neleri başardı? Cevabı infografikli haberimizde.   

Türkiye’nin en büyük gençlik kulübü gnçtrkcll, 6 Temmuz’da Bodrum’da düzenlediği basın toplantısıyla gnçtrkcll’lilerin bugüne kadar elde ettikleri faydaları ve önümüzdeki döneme yönelik kampanyalarını paylaştı. Toplantıda  konuşan Turkcell Genel Müdür Yardımcısı Burak Sevilengül, “Gençler markalardan tam ihtiyaçları olduğunda kendilerine uygun çözümler üretmelerini ve her anlarına özel teklif, fayda ve deneyimler sunmalarını bekliyorlar. Bununla da kalmıyor, kendilerini anlayan, yeri geldiğinde sürprizlerle şaşırtan, kendi dillerinden konuşan markaları hayatılarının bir parçası yapmak istiyorlar” dedi. 
Gnçtrkcll’in kampanya örnekleri

Burak Sevilengül, gençlerin dilinden anlayan marka olmanın farkıyla hayata geçirdikleri kampanyaların sonucu sağladıkları faydalara ilişkin şu örnekleri verdi: 
“Bugüne kadar Sayılır mı kampanyasıyla gençlere 16 milyon TL kazandırdık. 90 tanesi ulusal büyük markalarla olmak üzere 600’ün üzerinde marka işbirliğini de hayata geçirdik. Gençler bu marka işbirliklerine 55 milyonun üzerinde katılım sağladı ve 260 milyon TL’yi aşkın fayda elde etti.” 
Gnçtrkcell’den üyelerine yaz paketi 

Sevilengül, yaz ayları süresince  gençlerin fiziksel  olarak birbirlerinden uzağa düştüklerini söyleyerek ancak gerek telefon gerek internet üzerinden sosyal çevreleriyle bağlantılarını kesintiye uğratmak istemediklerini belirten Yeni Tarife Temsilcimiz Direnç de, gençlerin bu taleplerinden yola çıkarak, özellikle bu dönemdeki tüm sosyalleşme ihtiyaçlarını karşılayacak bir paket hazırladı. Hem faturalı hem de faturasız tüm gnçtrkcll’lilerin yararlanabileceği Yaz Paketi ile 15 TL karşılığında 3 ay boyunca geçerli her yöne 5 bin SMS gönderebiliyor; aynı zamanda da Facebook ve Twitter’dan sınırsız olarak yararlanabiliyorlar” dedi.
Gnçtrkcell’den Wolf Team ve Yandex sürprizleri 

Sevilengül, “Teknoloji Temsilcimiz Sibel‘in önerisiyle Türkiye’de 9 milyon gencin oynadığı, aynı andaki oyuncu sayısının ise 60 bini bulduğu bu online strateji oyununda gnçtrkcll’lilere her ay özel bir etkinlik günü, bir oyuncu paketi ve ücretli oyun içi eşyalarda indirimler sunuyoruz. Teknoloji alanında yenilikçi uygulamaları da hızla hayata geçirmeye devam ediyoruz. Bunun son örneği olarak Yandex işbirliğiyle gençlere özel ilk internet tarayıcısını gnçtrkcll’lilerin hizmetine sunuyoruz ” ifadelerini kullandı.
Gnçtrkcell’e sadakat ödülleri 
Burak Sevilengül, Gnçtrkcll’in dünyada ilk olma özelliği taşıyan uygulamalarıyla uluslararası düzeyde de takdir gördüğünü ifade ederek, Loyalty World Awards’da ‘gnçtrkcll temsilcileri’ programının ‘Sosyal Medyanın En İyi Kullanıldığı Sadakat Programı’; Gencaver’in ise ‘Bir Sadakat Programı İçindeki En İyi Müşteri Hizmeti’ seçildiğini aktardı. 

YORUM YAZ

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız !

YORUMLAR

Total wordpress themes free