Skip to main content

P&G’nin erkek bakımı markası Gillette, Lucasfilm ile yeni bir kampanyaya imza attı

Star Wars efsanesinin yeni filmi Rogue One: A Star Wars Story tüm dünyayla eş zamanlı olarak Türkiye’de de gösterime girmeye hazırlanıyor. Star Wars evreninin yaratıcısı LucasFilms ve erkek bakımının lider markası Gillette, film daha gösterime girmeden her yüzün kendine has hikayesi olduğunu vurgulayan bir kampanyaya imza atıyor. “Her Hikayenin Bir Yüzü Var” kampanyasıyla, Star Wars evreni Gillette ürünlerinin paketlerine taşınıyor. Rogue One temalı, yüz kıvrımlarına meydan okuyan Flexball teknolojili Fusion ProGlide ve 10. tıraşta bile yeni bıçak hissi sağlayan Mach3 tıraş makinelerini içeren Gillette ürünleri, aralık ayından itibaren CarrefourSA satış noktalarında, kendi hikayesini yazmak isteyen erkeklerin beğenisine sunuluyor.

Star Wars evreninin bilinmeyen yüzlerinin hikayeleri ve Rogue One temalı global reklam filmini izleyebilirsiniz…